Guppy konstigt beteende kanske dräcktiga??

Sv: Guppy konstigt beteende kanske dräcktiga??

Och i skrivande stund är det förmodligen förlossningsplågor i yngelkassen.

Kikade in i akvariet och den svarta guppyhonan hade gömt sig bakom en sten. En bajskorv stack ut i bak och viftade mystiskt. Väl i yngelkassen så har där nu blivit sex viftande bajskorvar.:D

Så, nu kan jag lägga guppy till min sett-när-de-föds-lista.

Scalare tror jag att jag var med och såg. Palettcikliderna har jag kommit på och även kampfiskarna.

Sv: Guppy konstigt beteende kanske dräcktiga??

Nu är det åtminståne 13 st i yngelkassen och så har jag sett en stackars sate i akvariet. Hon hann valpa där innan jag upptäckte hur det var fatt. Som tur är så finns det numer lite växter som kommer upp till ytan plus växter som flyter på ytan. Lite skydd mao.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 980
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 185
Senast: Mauen
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 610
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 626
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar