Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nu i helgen har mina nya husdjur anlänt, en igår och en idag. De bor i en innebur så länge men när värmen kommer ska de bo i en voljär i...
Svar
16
· Visningar
1 395
Senast: lizan
·
Övr. Djur Min pippi hobbe som är min trofasta frukostkonpanjon! Denna morgon, gröt!
Svar
0
· Visningar
209
Lantbruksdjur När avgör man om en minigris är "skröpplig"? En vän har en minigris på 11år.Den ser ganska så illa och magrar av under vinter halvåret...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: KungTulle
·
Lantbruksdjur HeJ! Skulle man kunna få lite skötselråd om getter. Så där i största allmänhet liksom.. Vad de äter, sover, hur dom vill leva, vilka...
Svar
9
· Visningar
2 866
Senast: Manda-Lotta
·
Lantbruksdjur Jag ska köpa en ny fårflock - sålde det gamla gänget sedan de slutat respektera elstängslet. Har kontakt med en människa som verkar...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: ameo
·
D
Lantbruksdjur Till min gård har det nu flyttat ett gulligt litet får vid namn Lakritz och som gärna går på promenad i grimma. Men nu skulle jag vilja...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Opartisk
·
Lantbruksdjur Ang. mjölkkors rättigheter. Jag som bor i skåne dricker oftast skånemejeriers mjölk. Men man kan välja på arla också. Någon som har...
2
Svar
30
· Visningar
5 731
Senast: Invinciblestables
·
Däggdjur Såg det här klippet med min räv-älskande dotter och vi smälte båda två. Så söt den är! :love...
Svar
8
· Visningar
7 138
Senast: angelwings
·
Övr. Djur Vi har fått in nåt konstigt i akvariet: små, runda, vitaktiga saker som sitter på glaset, gärna i små grupper. De sitter fast rätt...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: Mabuse
·
M
Däggdjur Jag vill se bilder på olika kaninburer :laugh: Hur bor era vänner egentligen? Jag ska bygga utebur till katten och kaninen i...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: MikaTela
·
Däggdjur Okej, Jag köpte 2 stycken nya gerbiler Igår! Dom är helt underbara och allt. Men nu till frågan. Det är en hane och en hona, vill ju...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: skuggan_
·
Lantbruksdjur Vilka av er här har djur av gamla svenska lantraser? Min lillasyster och jag är lite sugna på att skaffa får av en ras jag inte minns...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: A-K.Eng
·
P
Lantbruksdjur Är det någon hr som har en minigris? ska få min nu i helgen, jag undrar vad ni ger era att äta m.m? vart sover eran? hur får man den...
2
Svar
21
· Visningar
2 787
Senast: Gris-Eva
·
Lantbruksdjur Det inte ska få gå till såhär!!! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4459066.ab En gris blir brännskadad i en husbrand och...
2
Svar
26
· Visningar
2 940
Senast: Lavinia
·
D
Däggdjur Hej^^ Min kanin och min kompis kanin har parat sig nu :D Och då undrar jag vem den kommer bli mest lik av raserna : Dvärgvädur...
Svar
5
· Visningar
956
Däggdjur Jag var i djuraffären och kikade på kaninungarna, gick förbi något som liknande ett akvarie och kikade i det. Och där sprang det runt...
Svar
17
· Visningar
7 270
Senast: Lajne
·
Övr. Djur Vi vet väl alla att det finns djur som av någon anledning helt enkelt är skitcoola. Vilka tycker ni är häftiga, och varför? :D Jag...
2
Svar
24
· Visningar
31 956
Senast: mazariin
·
Däggdjur Vad brukar ni ha för strö i transportburen till era kaniner? Ska ta med lillpojken till veterinären i veckan eftersom det är dax att...
2
Svar
22
· Visningar
4 086
Däggdjur Hej! Kan man ha gerbiler i ett terrarie? // S - som snabbt behöver svar!
Svar
8
· Visningar
1 186
Senast: Shenzi
·
B
Däggdjur Jag köpte två stycken ute kaniner för 2 år sedan, som har bott ute hela tiden. Då har dom fått springa in & ut ur buren som dom velat &...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka