Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Min Einstein :love: En liten bild, kommer väl några fler bättre! Taget med kamera. Han är en teddylöwen, eller som man bör...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Dun
·
U
Övr. Djur Min kampfisk sover hela tiden förutom när den äter.. så var det inte för en månad sen.. börjar den bli sjuk?? svara snälla :confused:
2
Svar
20
· Visningar
5 043
Senast: Mabuse
·
R
Lantbruksdjur Viktig fråga!!!!!!! Kan Getter kräkas?? //YH
Svar
12
· Visningar
1 946
Senast: skrutten
·
Övr. Djur Jag har ett vanligt sällskaps akvarium med främst Mollys, Platys, tetror och några malar i. Kan man ha en ensam kampfisk i den...
Svar
4
· Visningar
1 175
Senast: skrutten
·
Lantbruksdjur För Mörkmårdens Valentina Tereskova ett griusfaldigt Nöff! Hon leve! NÖFF!!! NÖFF!! NÖFF!! NÖFF!!! Lilla söta...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Lavinia
·
B
Däggdjur Jaaa, så heter honan jag precis fått:laugh: Jag har en kaninhane, en dvärglöwchen eller vad det heter på ca 3 år och fick förra vekan...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: blissare
·
Lantbruksdjur Jajemän jag tror han är det faktiskt, och bland de gulligaste grisarna.:love: Charmigast i varje fall!!! Bilderna tagna för några...
Svar
14
· Visningar
7 899
I
Lantbruksdjur undrar om det finns nån get-kunnig person här, finns det ? ska snart få två små getter . väldigt söta . hehe . någon som har sina getter...
Svar
4
· Visningar
1 469
Senast: Ljulius
·
Däggdjur När jag var mindre och hade kanin skaffa vi dem på sommaren, så jag ahr aldrig tänkt så mycket på det.... ..men nu är de så att min...
Svar
4
· Visningar
4 645
M
Däggdjur I sommras så stod det två kaniner utanför stallet när jag kom ut, det visade sig att det var en hona och hane lämnade i samma kartong...
Svar
10
· Visningar
1 298
Senast: mylan
·
Lantbruksdjur Ja, då har jag lyckats med det också..:cry: Min nya tupp kom i fredags. Nya boendet till gamla tuppen dröjer till imorgon, så jag...
Svar
9
· Visningar
3 589
Senast: lynxlady
·
Övr. Djur Har två stycken salamandrar i ett 54-liters akvarium och skulle vara sugen på att släppa ner en eller två firrar också, helst någon...
Svar
12
· Visningar
2 431
Lantbruksdjur Vi funderar på att skaffa höns, och på så vis få ägg som är bättre både ur ett näringsmässigt och etiskt perpektiv. Vi hade visserligen...
Svar
6
· Visningar
3 089
Senast: via
·
Lantbruksdjur Min ena get hostar. Jag är rädd att hon är förkyld. Borde jag ta in henne i huset är det för kallt i stallet om hon är dålig när det är...
Svar
13
· Visningar
3 586
Senast: Manda-Lotta
·
Lantbruksdjur Nu har geten tagit sig in i foderkammaren igen. Trots dubbla lås! Han har satt i sig ungefär ½ 25-kg säck med mineraler. Hur orolig...
2
Svar
22
· Visningar
3 287
Senast: nepita
·
Lantbruksdjur Vilken typ av öronmärkning har NI till Era får? Mina första får har den här varianten Till mina lamm köpte jag denna varianten...
Svar
15
· Visningar
3 577
·
M
Lantbruksdjur Jag undrar vad ni som har getter har för foderstat.
Svar
11
· Visningar
2 672
·
I
Lantbruksdjur Finns här någon getfantast? :confused:
2
Svar
24
· Visningar
2 158
W
Däggdjur Har två marsvin som har drabbats av skabb. De har fått 2 behandlingar av veterinär och ska få den tredje behandlingen imorgon. Men...
2 3
Svar
53
· Visningar
21 489
Senast: Fishli
·
P
Lantbruksdjur någon som vet hur gammla getter blir?
Svar
2
· Visningar
1 314
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama