Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Lantbruksdjur Jag har 2 lamm som är födda i lördes den 21/2! Men så har den riktiga ägaren tvingat takan att stå kvar så lammen får mat. Och idag kom...
Svar
2
· Visningar
3 329
Senast: Raline
·
Däggdjur Efter omständigheterna så känner jag att jag behöver ett djur när jag fått egen lägenhet. Tänkte mig en fransk vädur men har lite...
2
Svar
25
· Visningar
4 690
Senast: Scandi
·
Däggdjur Alltså vad är bra för kaniner att äta? Mina blir så tjocka om magen! Har en hermelin på 1300 g, en löwen och en korsning...
Svar
10
· Visningar
6 787
Senast: Scandi
·
N
Däggdjur Är det normalt att dom blir så spinkiga för att det är vinter? Han blir alltid det och jag blir alltid så orolig och tror att det ska...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: Praefatio
·
M
Lantbruksdjur Jag har kommit på mig med att börja sukta efter ett par små getter. När jag har flyttat till ett annat ställe där man kan ha ett par små...
2
Svar
25
· Visningar
46 178
Senast: Sockerbiten
·
B
Däggdjur Nu är det så att på bak tassarna av mina två kaniner så är det som en kal rand på tassen. Det är så på båda två fast värst på min :( Jag...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: BeccaL
·
M
Däggdjur hur tänker föräldrar som köper djur till sina barn och tror att dom ska kunna sköta dom helt själva? ringde en kvinna till mig igår...
2
Svar
35
· Visningar
3 254
Senast: ELine
·
Däggdjur Min Einstein :love: En liten bild, kommer väl några fler bättre! Taget med kamera. Han är en teddylöwen, eller som man bör...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Dun
·
U
Övr. Djur Min kampfisk sover hela tiden förutom när den äter.. så var det inte för en månad sen.. börjar den bli sjuk?? svara snälla :confused:
2
Svar
20
· Visningar
5 058
Senast: Mabuse
·
R
Lantbruksdjur Viktig fråga!!!!!!! Kan Getter kräkas?? //YH
Svar
12
· Visningar
1 949
Senast: skrutten
·
Övr. Djur Jag har ett vanligt sällskaps akvarium med främst Mollys, Platys, tetror och några malar i. Kan man ha en ensam kampfisk i den...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: skrutten
·
Lantbruksdjur För Mörkmårdens Valentina Tereskova ett griusfaldigt Nöff! Hon leve! NÖFF!!! NÖFF!! NÖFF!! NÖFF!!! Lilla söta...
Svar
5
· Visningar
1 044
Senast: Lavinia
·
B
Däggdjur Jaaa, så heter honan jag precis fått:laugh: Jag har en kaninhane, en dvärglöwchen eller vad det heter på ca 3 år och fick förra vekan...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: blissare
·
Lantbruksdjur Jajemän jag tror han är det faktiskt, och bland de gulligaste grisarna.:love: Charmigast i varje fall!!! Bilderna tagna för några...
Svar
14
· Visningar
7 902
I
Lantbruksdjur undrar om det finns nån get-kunnig person här, finns det ? ska snart få två små getter . väldigt söta . hehe . någon som har sina getter...
Svar
4
· Visningar
1 480
Senast: Ljulius
·
Däggdjur När jag var mindre och hade kanin skaffa vi dem på sommaren, så jag ahr aldrig tänkt så mycket på det.... ..men nu är de så att min...
Svar
4
· Visningar
4 653
M
Däggdjur I sommras så stod det två kaniner utanför stallet när jag kom ut, det visade sig att det var en hona och hane lämnade i samma kartong...
Svar
10
· Visningar
1 299
Senast: mylan
·
Lantbruksdjur Ja, då har jag lyckats med det också..:cry: Min nya tupp kom i fredags. Nya boendet till gamla tuppen dröjer till imorgon, så jag...
Svar
9
· Visningar
3 600
Senast: lynxlady
·
Övr. Djur Har två stycken salamandrar i ett 54-liters akvarium och skulle vara sugen på att släppa ner en eller två firrar också, helst någon...
Svar
12
· Visningar
2 433
Lantbruksdjur Vi funderar på att skaffa höns, och på så vis få ägg som är bättre både ur ett näringsmässigt och etiskt perpektiv. Vi hade visserligen...
Svar
6
· Visningar
3 091
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V