Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Kaninerna har börjat fälla vinterpälsen nu... Antar jag med tanke på att jag är mer pälsdjur än de så fort jag pysslat med de :rofl...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vi var i akvariebutiken i söndags, och gjorde som man inte ska göra: såg en art som såg kul ut och köpte den utan att veta så mycket om...
Svar
5
· Visningar
1 998
Senast: Gabbi
·
Däggdjur Mitt marsvin, Mimmi som är 9år har i två eller tre års tid haft en fettknöl på ryggen/bakom örat. Nu i morse upptäcke jag att den...
Svar
9
· Visningar
7 571
Däggdjur Vaknade imorse och skulle kolla om kaninen hade hö och vatten, men jag kommer inte ut!! vad ska man göra??! vi har ingen...
2
Svar
20
· Visningar
1 744
Senast: MinIan
·
Däggdjur Fick hem två nya sötnosar igår, en guldhamster och en mus :bump: Här är guldhamstern Djurzaa (aka "Svullo, om jag får in det i...
Svar
13
· Visningar
2 031
Däggdjur Frågar i en väns ställe; Hon äger en hamster som är närmare ett år gammal, och som haft dålig balans de sista två månaderna. Han...
Svar
1
· Visningar
1 434
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Jag påpekade i en blogg att det var olagligt att ha fiskar i rund skål och det blev ett jävla liv. Men sen undrar jag, vad kan man göra...
2
Svar
38
· Visningar
6 392
Senast: Gabbi
·
S
Däggdjur Mitt marsvin, Loke, har fått ett sår på sin tass. I början var det ett öppet sår och jag tvättade det, tog bort allt var och så. Men det...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: Silferhjelm
·
T
Däggdjur vilka skulle vara intreserad köra en lätt ny klass i kaninhoppning den 6 juni i sundsvall på en marknad kommer ev även vara en tidning...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: tessan_81
·
C
Däggdjur kan inte ni lägga upp era bilder på kaniner här o skriva lite om dem oxå. Sj så har ja tre kaniner men tyvärr så har ja inte kort på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
43 348
Senast: Scandi
·
Däggdjur Jag har blivit med hamster! Sedan ett par veckor bor nu Fido hemma hos oss, en guldhamster på ca 8-9 veckor. Eftersom katterna...
Svar
7
· Visningar
3 396
Lantbruksdjur Jag behöver fler betesdjur! Jag vill ha får, men inte hela tiden utan bara när de gör nytta. I år har vi grisar som vi lånar över...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Raline
·
Lantbruksdjur Vad för uppgifter kan man få göra om man jobbar i en ladugård med kor och mjölkproduktion? Om man ska på anställningsintervju, vad...
Svar
11
· Visningar
3 175
Senast: FT_ryttare
·
Lantbruksdjur Jag har en kalv som inte vill sluta snutta på kossan. Han är 10 månader gammal så jag tycker nog han skulle va för stor för att hålla...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 976
Senast: nepita
·
G
Övr. Djur Dom ska visst föda upp en jäkla massa djur där. Jag vill ha så mycket information som möjligt då folk börjar fundera på va sjutton dom...
Svar
13
· Visningar
3 843
Senast: Modig_Korn
·
S
Lantbruksdjur Ja, har nu bestämt mig för att skaffa en get som sälskap till min stackars häst som är lite deppig sen kompisen flyttade till sthlm. Går...
2
Svar
22
· Visningar
2 132
Senast: mimmipigg
·
Lantbruksdjur Jag vill ha namnförslag till min nya tupp! Det står helt still, jag kommer inte på nåt!:o So, hit me!
2
Svar
33
· Visningar
3 683
Senast: Biomon
·
B
Däggdjur hej! jag har en hamster kille på ett halv år och han äter på tok för mycket.. jag har provat att ge honom mindre mat, men då ger han sig...
Svar
14
· Visningar
2 832
Senast: Nera
·
Lantbruksdjur Hej hej! En vråk var här igår och plockade mina två skånska blommehönor, kvar finns bara hybriden "Ruben" och maranen "Bambam". Nu...
Svar
1
· Visningar
2 253
Senast: Opartisk
·
U
Däggdjur För ca 2år sedan så hade jag 5hamstrar (3honor,2hanar) och alla honorna fick ungar. Hamster 1: 3ungar men en var borta dagen efter...
Svar
4
· Visningar
1 433
Senast: Milla84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka