Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Däggdjur Mitt marsvin, Loke, har fått ett sår på sin tass. I början var det ett öppet sår och jag tvättade det, tog bort allt var och så. Men det...
Svar
4
· Visningar
1 272
Senast: Silferhjelm
·
T
Däggdjur vilka skulle vara intreserad köra en lätt ny klass i kaninhoppning den 6 juni i sundsvall på en marknad kommer ev även vara en tidning...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: tessan_81
·
C
Däggdjur kan inte ni lägga upp era bilder på kaniner här o skriva lite om dem oxå. Sj så har ja tre kaniner men tyvärr så har ja inte kort på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
43 330
Senast: Scandi
·
Däggdjur Jag har blivit med hamster! Sedan ett par veckor bor nu Fido hemma hos oss, en guldhamster på ca 8-9 veckor. Eftersom katterna...
Svar
7
· Visningar
3 393
Lantbruksdjur Jag behöver fler betesdjur! Jag vill ha får, men inte hela tiden utan bara när de gör nytta. I år har vi grisar som vi lånar över...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Raline
·
Lantbruksdjur Vad för uppgifter kan man få göra om man jobbar i en ladugård med kor och mjölkproduktion? Om man ska på anställningsintervju, vad...
Svar
11
· Visningar
3 163
Senast: FT_ryttare
·
Lantbruksdjur Jag har en kalv som inte vill sluta snutta på kossan. Han är 10 månader gammal så jag tycker nog han skulle va för stor för att hålla...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 972
Senast: nepita
·
G
Övr. Djur Dom ska visst föda upp en jäkla massa djur där. Jag vill ha så mycket information som möjligt då folk börjar fundera på va sjutton dom...
Svar
13
· Visningar
3 837
Senast: Modig_Korn
·
S
Lantbruksdjur Ja, har nu bestämt mig för att skaffa en get som sälskap till min stackars häst som är lite deppig sen kompisen flyttade till sthlm. Går...
2
Svar
22
· Visningar
2 128
Senast: mimmipigg
·
Lantbruksdjur Jag vill ha namnförslag till min nya tupp! Det står helt still, jag kommer inte på nåt!:o So, hit me!
2
Svar
33
· Visningar
3 676
Senast: Biomon
·
B
Däggdjur hej! jag har en hamster kille på ett halv år och han äter på tok för mycket.. jag har provat att ge honom mindre mat, men då ger han sig...
Svar
14
· Visningar
2 831
Senast: Nera
·
Lantbruksdjur Hej hej! En vråk var här igår och plockade mina två skånska blommehönor, kvar finns bara hybriden "Ruben" och maranen "Bambam". Nu...
Svar
1
· Visningar
2 252
Senast: Opartisk
·
U
Däggdjur För ca 2år sedan så hade jag 5hamstrar (3honor,2hanar) och alla honorna fick ungar. Hamster 1: 3ungar men en var borta dagen efter...
Svar
4
· Visningar
1 431
Senast: Milla84
·
Övr. Djur Nu i helgen har mina nya husdjur anlänt, en igår och en idag. De bor i en innebur så länge men när värmen kommer ska de bo i en voljär i...
Svar
16
· Visningar
1 395
Senast: lizan
·
Övr. Djur Min pippi hobbe som är min trofasta frukostkonpanjon! Denna morgon, gröt!
Svar
0
· Visningar
208
Lantbruksdjur När avgör man om en minigris är "skröpplig"? En vän har en minigris på 11år.Den ser ganska så illa och magrar av under vinter halvåret...
Svar
1
· Visningar
943
Senast: KungTulle
·
Lantbruksdjur HeJ! Skulle man kunna få lite skötselråd om getter. Så där i största allmänhet liksom.. Vad de äter, sover, hur dom vill leva, vilka...
Svar
9
· Visningar
2 851
Senast: Manda-Lotta
·
Lantbruksdjur Jag ska köpa en ny fårflock - sålde det gamla gänget sedan de slutat respektera elstängslet. Har kontakt med en människa som verkar...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: ameo
·
D
Lantbruksdjur Till min gård har det nu flyttat ett gulligt litet får vid namn Lakritz och som gärna går på promenad i grimma. Men nu skulle jag vilja...
Svar
5
· Visningar
1 353
Senast: Opartisk
·
Lantbruksdjur Ang. mjölkkors rättigheter. Jag som bor i skåne dricker oftast skånemejeriers mjölk. Men man kan välja på arla också. Någon som har...
2
Svar
30
· Visningar
5 711
Senast: Invinciblestables
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar