Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Däggdjur Jaha, då har man precis lyckats klara den lilla moderlösa bebisen med handmatning i tre veckor, och den lever och mår väl och har blivit...
Svar
1
· Visningar
1 035
Senast: Silferhjelm
·
Övr. Djur kan ni kolla på domhär bliderna och säga om min guppy ska ha yngen...
Svar
6
· Visningar
2 432
Senast: Lovehorse
·
Lantbruksdjur På tjockaste tackan vars juver hårdnat senaste dagarna, kom det mjölk ur spenarna när jag klämde och kände på henne för en stund sedan...
Svar
5
· Visningar
1 228
Övr. Djur Jag har 3 st guramis, som VAR jättefina allihopa... Tills en av dem fick för sig att hata de andra två, så nu biter han och stressar dem...
Svar
10
· Visningar
1 749
Senast: Sleepan
·
Däggdjur Jag har en liten fundering kring kanier och deras ungar. Kan kanin honan gå tillsammans med hanen under dräktighetstid och när ungarna...
Svar
1
· Visningar
931
Däggdjur Jag har alltid fått höra och läst (om jag minns rätt) att dvärgkaniner blir ca 5-6 år vanligtvis, men hur ofta händer det att...
Svar
16
· Visningar
17 043
Senast: vego96
·
Däggdjur Kattf*n fick tag på min ena gerbil och nu ligger hon helt orörlig i min hand, hon andas och så men vad ska jag göra?:confused::cry: Det...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: Coronas_Marsvin
·
G
Lantbruksdjur Visst är grisar renliga! Jag vet inget annat djur som både badar och torkar sig själv efteråt. :D...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: Limelight
·
D
Däggdjur Mitt dräktiga marsvin har sellnic och jag ska vänta med att behanlda tills ungarna fötts. Någon som vet när man kan behandla ungarna?
Svar
5
· Visningar
1 483
Senast: Coronas_Marsvin
·
H
Lantbruksdjur Vi har en hage på tomten med får-staket som vi inte använder, jag funderar på att skaffa antingen två getter eller möjligtvis får. Men...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: rosaavokado
·
R
Däggdjur Min kanin har blivit pappa jätte kul. Mmmm dem är jättte vackra . Och mamman är jätte söt hon med lilla pricken mmmmm dem är så söta.
Svar
1
· Visningar
831
M
Lantbruksdjur jo jag var med på en tragisk kalvning (äger inge kor själv) iaf. så hade kvigan svårt att få ut kalven och dom började dra för att...
Svar
15
· Visningar
3 769
Senast: Invinciblestables
·
B
Däggdjur Någon som har erfarenhet av detta till hamster? Har använt det till råttor och då funkade det jättebra, tänker väl mest på att hamstern...
Svar
4
· Visningar
1 954
S
Däggdjur Hej alla glada bukefalister! jag har tänkt att fråga mamma om vi kanske skulle kunna skaffa några gerbiler då jag tycker de verkar helt...
Svar
7
· Visningar
1 564
Senast: sally_lipton
·
P
Däggdjur Dottern är numer en inbiten hamsterälskande tös. Det duttas hejdlöst med de små. Nu har hon en kull på 8 små. Här är de, en vecka gamla:
Svar
7
· Visningar
991
Senast: R8n
·
D
Däggdjur Min kanin har börjat kissa, HELA tiden! Det rinner liksom inte av honom själv, utan han sätter sig och kissar överallt, hela tiden...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Dahlgren
·
N
Däggdjur finns det uppfödare som föder upp gnagare som sedan säljs som ormföda?? Någon som vet :) / N
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Upptäckte nu i kväll att en utav mina slöjstjärtar såg lite märklig ut... Det ser ut som att det ligger en "hinna" på och utanför...
Svar
6
· Visningar
1 608
Senast: Nera
·
B
Däggdjur Neeej, jag har känslan av att min kära innekanin har Kaninsjukan. :| kan någon berätta lite hur symtomen kan se ut ? min tappar...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Då sambon vart på fotohumör tänkte jag visa upp lite nya bilder på våra små djur :) Majsormen Snuff, dryga året Majsormen Dizzie...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: Emor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka