Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Lantbruksdjur Visst är grisar renliga! Jag vet inget annat djur som både badar och torkar sig själv efteråt. :D...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Limelight
·
D
Däggdjur Mitt dräktiga marsvin har sellnic och jag ska vänta med att behanlda tills ungarna fötts. Någon som vet när man kan behandla ungarna?
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: Coronas_Marsvin
·
H
Lantbruksdjur Vi har en hage på tomten med får-staket som vi inte använder, jag funderar på att skaffa antingen två getter eller möjligtvis får. Men...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: rosaavokado
·
R
Däggdjur Min kanin har blivit pappa jätte kul. Mmmm dem är jättte vackra . Och mamman är jätte söt hon med lilla pricken mmmmm dem är så söta.
Svar
1
· Visningar
829
M
Lantbruksdjur jo jag var med på en tragisk kalvning (äger inge kor själv) iaf. så hade kvigan svårt att få ut kalven och dom började dra för att...
Svar
15
· Visningar
3 763
Senast: Invinciblestables
·
B
Däggdjur Någon som har erfarenhet av detta till hamster? Har använt det till råttor och då funkade det jättebra, tänker väl mest på att hamstern...
Svar
4
· Visningar
1 952
S
Däggdjur Hej alla glada bukefalister! jag har tänkt att fråga mamma om vi kanske skulle kunna skaffa några gerbiler då jag tycker de verkar helt...
Svar
7
· Visningar
1 562
Senast: sally_lipton
·
P
Däggdjur Dottern är numer en inbiten hamsterälskande tös. Det duttas hejdlöst med de små. Nu har hon en kull på 8 små. Här är de, en vecka gamla:
Svar
7
· Visningar
989
Senast: R8n
·
D
Däggdjur Min kanin har börjat kissa, HELA tiden! Det rinner liksom inte av honom själv, utan han sätter sig och kissar överallt, hela tiden...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: Dahlgren
·
N
Däggdjur finns det uppfödare som föder upp gnagare som sedan säljs som ormföda?? Någon som vet :) / N
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Upptäckte nu i kväll att en utav mina slöjstjärtar såg lite märklig ut... Det ser ut som att det ligger en "hinna" på och utanför...
Svar
6
· Visningar
1 608
Senast: Nera
·
B
Däggdjur Neeej, jag har känslan av att min kära innekanin har Kaninsjukan. :| kan någon berätta lite hur symtomen kan se ut ? min tappar...
Svar
4
· Visningar
1 336
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Då sambon vart på fotohumör tänkte jag visa upp lite nya bilder på våra små djur :) Majsormen Snuff, dryga året Majsormen Dizzie...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: Emor
·
Däggdjur Om någon minns tråden om att min dotter ville ha kanin så lyckades jag inte riktigt förena mig med tanken så istället blev det efter...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: angelwings
·
U
Övr. Djur Min guldfisk har plötsligt fått stora vita prickar på sig.. Det stämmer inte in med "vita pricksjukan" då den inte har sånna på...
Svar
5
· Visningar
1 248
Senast: unspection
·
Svar
4
· Visningar
1 258
Senast: Kicki_83
·
L
Däggdjur Börjar bli riktigt less på min dv hamster nu... Jag förstår inte vad som hänt. :confused: Hon som alltid varit så gosig (förutom att...
Svar
8
· Visningar
5 886
Övr. Djur http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4632070.ab Har ej sett ngn tråd om detta.
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Sammet
·
Lantbruksdjur Är det någon som vet om fårlopan kan sprida sig till häst om man har får och häst tillsammans?
Svar
2
· Visningar
1 670
Senast: Jeps
·
Lantbruksdjur Vi fick 2st tackor i höstas som vad betäckta och ska lamma i April. Jag har aldrig haft egna får och undrar nu lite om lammningen...
Svar
3
· Visningar
2 221
Senast: Raline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10
  • Avlivning älskade katt