Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Jag har skaffat mig två råtthonor. Den först kom för ca 3 veckor sedan.. Köpte henne av en zoobutik! Frågade vart dom kom ifrån osv och...
Svar
8
· Visningar
1 911
Senast: Alfa
·
D
Övr. Djur Vi tycks ha ett getingbo på balkongen, inne mellan tegelstenarna vid taket. Hur får vi bort det? Är det bara anticimex som gäller? Är...
Svar
5
· Visningar
5 634
Senast: Duplica
·
Övr. Djur Jag har inhandlat dessa två vackra saker. Var egentligen ute efter två mindre och billigare ffa. Men föll pladask för dessa. Kom ut med...
2
Svar
20
· Visningar
3 822
Senast: A-K.Eng
·
T
Övr. Djur Är det någon som vet vad som händer med Bodil Granbergs djur? Har det startat någon omplacering? Och vart vänder man sig om man kan ta...
Svar
11
· Visningar
2 239
Senast: Gris-Eva
·
Däggdjur Nu har vårt stall fått tillökning med en (ganska stor) minigris. Den vandrade över till hästarnas sommarhage över natten och står där än...
Svar
18
· Visningar
2 480
Senast: Gris-Eva
·
Lantbruksdjur Jag har sökt för jag antar det står en hel del om får här inne, men inte hittat nån tråd om detta. Vi funderar på att skaffa får...
Svar
0
· Visningar
1 784
Senast: Grana
·
Däggdjur För ett antal år sedan rymde min han kanin och har sedan dess har han fått springa lös hemma på gården.Jag har tre katter på gården,och...
Svar
2
· Visningar
1 054
A
Däggdjur Jag har ansvaret för tre flasklamm då min hyresvärd (ägaren till lammen) är borta. Nu har jag fått en akut tid till min läkare imorgon...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: sita
·
C
Lantbruksdjur VI har en liten gård med både hästar, får, hönor, katter och hund. Jag har alltid varit häst tjej men sen vi skaffa får fullkomligt...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: diablo_
·
Övr. Djur För er som gillar fåglar eller inte visst att ni gjorde det: http://na.se/kvitter/ Burran är hon döpt till, hannen syns inte lika...
2
Svar
23
· Visningar
2 112
Lantbruksdjur Jag har lite för mycket bete då jag bara har 2 hästar och har 5-6 ha mark. Har sett att grannen lånat ut sin mark (ca 1 ha) till en...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: pimy
·
Övr. Djur Hårig gris:love: http://www.expressen.se/husdjur/1.1550422/ba-ba-vita-gris
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Breakdown
·
Lantbruksdjur Det finns just nu 11 får och 8 lamm på gården. Men två tackor har fått dött. Inge kontigt det kanske. Men Greta som en tacka heter. Hon...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: Kicki_83
·
L
Däggdjur Jag har en igelkotte som jag ser nästan dagligen i trädgården. För ett par veckor sedan såg han väldigt hängig ut och var väldigt slö...
Svar
5
· Visningar
5 729
Senast: vego96
·
Däggdjur ... fem små söta krabater :) Mamma Ovalia: Hoppas de andra två flickorna också får tillökning snart :banana:
Svar
14
· Visningar
1 511
Senast: gadriel
·
Däggdjur Tänkte bara höra hur många här som har sina kaniner ute året runt? Nu menar jag inte i en bur, utan verkligen UTE. Jag har två...
Svar
7
· Visningar
7 264
Senast: eyz
·
Övr. Djur Hur tar man bort kalkränder i ett akvarium på ett skonsamt sätt utan att göra repor i glaset eller förstöra för blivande inneboende?
Svar
6
· Visningar
1 285
Däggdjur I helgen blev dotterns kompis av med alla sina tre kaniner. De var hos en tredje kompis för att hoppträna och hade satt upp tillfälliga...
Svar
14
· Visningar
1 744
Senast: cewe
·
Däggdjur Att chinchillor inte gillar att vara ute? Är dom inte uppfödda i naturen? Hur klarar dem sig då?:crazy: // S
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: _ellinor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama