Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Q
Däggdjur är det någon som vet om man kan kastrera en lite äldre kanin på tre år? tänkte om det kanske var för gammalt eller för riskabelt på...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Scandi
·
Lantbruksdjur Vi är lite inne på att skaffa ev 2 getter som kan äta det inte hästarna äter i hagarna :angel: Får är väl mer kräsna vad jag har...
Svar
9
· Visningar
3 713
Senast: sussantuss
·
A
Lantbruksdjur Finns det någon här som kan hjälpa mig att komma i kontakt med en veterinär som är duktig på minigrisar? PM.:a gärna! Min syster har...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: pimy
·
L
Övr. Djur Hej jag vill gärna skaffa åsna! 1.är det någon här som har en åsna? och i såfall är det något spec man måste tänka på? jo en sak är...
Svar
10
· Visningar
11 014
Senast: Mynta2
·
B
Däggdjur Hej! Finns det någon här som har erfarenheter av att hålla åsnehingst? Det jag hört är att de ska vara tuffare och svårare än...
Svar
2
· Visningar
1 361
Senast: banshee
·
Däggdjur Jag har en 5årig dvärgvädur, han har varit ute i hela sitt liv men nu på slutet har han börjat få lite frysskador på öronen, så jag har...
Svar
7
· Visningar
1 507
Senast: Aylen
·
Däggdjur Har en marsvinsgubbe på 4år som på senare tid börjat tappa hull, han är smal (man känner revben/höftben), han sitter mycket i huset och...
Svar
7
· Visningar
4 746
Senast: OhNoez
·
S
Övr. Djur Jag har skaffat mig två råtthonor. Den först kom för ca 3 veckor sedan.. Köpte henne av en zoobutik! Frågade vart dom kom ifrån osv och...
Svar
8
· Visningar
1 911
Senast: Alfa
·
D
Övr. Djur Vi tycks ha ett getingbo på balkongen, inne mellan tegelstenarna vid taket. Hur får vi bort det? Är det bara anticimex som gäller? Är...
Svar
5
· Visningar
5 634
Senast: Duplica
·
Övr. Djur Jag har inhandlat dessa två vackra saker. Var egentligen ute efter två mindre och billigare ffa. Men föll pladask för dessa. Kom ut med...
2
Svar
20
· Visningar
3 823
Senast: A-K.Eng
·
T
Övr. Djur Är det någon som vet vad som händer med Bodil Granbergs djur? Har det startat någon omplacering? Och vart vänder man sig om man kan ta...
Svar
11
· Visningar
2 240
Senast: Gris-Eva
·
Däggdjur Nu har vårt stall fått tillökning med en (ganska stor) minigris. Den vandrade över till hästarnas sommarhage över natten och står där än...
Svar
18
· Visningar
2 484
Senast: Gris-Eva
·
Lantbruksdjur Jag har sökt för jag antar det står en hel del om får här inne, men inte hittat nån tråd om detta. Vi funderar på att skaffa får...
Svar
0
· Visningar
1 784
Senast: Grana
·
Däggdjur För ett antal år sedan rymde min han kanin och har sedan dess har han fått springa lös hemma på gården.Jag har tre katter på gården,och...
Svar
2
· Visningar
1 064
A
Däggdjur Jag har ansvaret för tre flasklamm då min hyresvärd (ägaren till lammen) är borta. Nu har jag fått en akut tid till min läkare imorgon...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: sita
·
C
Lantbruksdjur VI har en liten gård med både hästar, får, hönor, katter och hund. Jag har alltid varit häst tjej men sen vi skaffa får fullkomligt...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: diablo_
·
Övr. Djur För er som gillar fåglar eller inte visst att ni gjorde det: http://na.se/kvitter/ Burran är hon döpt till, hannen syns inte lika...
2
Svar
23
· Visningar
2 115
Lantbruksdjur Jag har lite för mycket bete då jag bara har 2 hästar och har 5-6 ha mark. Har sett att grannen lånat ut sin mark (ca 1 ha) till en...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: pimy
·
Övr. Djur Hårig gris:love: http://www.expressen.se/husdjur/1.1550422/ba-ba-vita-gris
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Breakdown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka