Sött tidsfördriv..

Sv: Sött tidsfördriv..

Jag satt faktiskt och tittade på den här jäkla (sovande!) fågeln hela natten efter att du lagt in länken. Men det hände liksom inte så mycket och jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i tråden. Men tack för en kul länk :)

Sv: Sött tidsfördriv..

Jag satt faktiskt och tittade på den här jäkla (sovande!) fågeln hela natten efter att du lagt in länken. Men det hände liksom inte så mycket och jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i tråden. Men tack för en kul länk :)

Jo på natten är den om möjligt ännu mer inaktiv :P Men det är svårt att sluta kolla ändå.

Liknande trådar

Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: Mandarinen
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 884
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka