Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Så jäkla skönt med kort vecka. Och nästa vecka blir också kort. Idag fick vi påskfika på jobbet. Sen hade vi en jäkligt lugn dag idag...
Svar
6
· Visningar
671
Senast: SaraXX
·
Dagbok Fy fasen vad jag är tjock och otränad. Det är så tungt att behöva röra sig och det måste jag ju i jobbet. Och kroppen är otränad...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Masqueradee
·
Dagbok Nu är det bara söndagen kvar och sen börjar allvaret. Jag känner att jag inte alls har hunnit med vad jag hade tänkt mig innan...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 608
Senast: Wille
·
Dagbok Första arbetsdagen avklarad. Jag har knappt någon ved inne men behöver elda för att få upp värmen i huset. Jag skulle behöva gå ut och...
Svar
11
· Visningar
718
·
Dagbok Jag skulle satt upp två reglar innan helgen var slut. Men inte ens det lilla har jag gjort. Jag har inte ens orkat hämta ved. Igår...
Svar
2
· Visningar
399
Senast: Takire
·
Dagbok Då var det klart med jobbet och jag börjar på måndag. Slut med sovmorgon med andra ord. Dags att ställa klockan på 5. Det här innebär...
Svar
15
· Visningar
1 032
Senast: hundtant
·
Dagbok Jag har en sak jag tänkt göra. Det har jag tänkt hela veckan. Ändå får jag det inte gjort. Jag känner mig handlingsförlamad. Hur jävla...
Svar
0
· Visningar
463
·
Dagbok Jag borde inte använda fb. Särskilt inte på kvällen. Har nu tagit lugnande. Skulle behöva sällskap också. Jävla skitångest. Och skitfobi.
Svar
11
· Visningar
686
Senast: Krålus
·
Dagbok Har läst tråden om bästa egenskapen några gånger och jag vet inte vad jag har för bra egenskaper. Sinne för detaljer. Är det bra...
Svar
0
· Visningar
275
·
Dagbok Igår hade jag verkligen jättesvårt att somna. Jag kom nog inte till ro förrän halv tre. Och så vaknade jag tidigare än jag brukar. Pigg...
Svar
2
· Visningar
389
Senast: Rosett
·
Dagbok Idag var det årsmöte för partiet. Jag höll inte på att hitta dit för det stod fel gatuadress i kallelsen. Sen när jag googlade på...
Svar
4
· Visningar
606
·
Dagbok Jag som tänkte vara duktig och komma igång med saker gick och la mig i sängen efter frukost. Och så kom katten och skulle gosa. Toni är...
Svar
2
· Visningar
332
·
Dagbok Jag har haft boendestöd här idag så nu har jag lagat mat igen och diskat. Boendestöd dammsög. Så himla skönt att få sånt gjort. Jag...
Svar
1
· Visningar
702
·
Dagbok Jag vill ge negativa tankar kicken. Jag vill känna glädje och tacksamhet i stället. Det är så mycket bättre. Idag är jag tacksam över...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Lingon
·
Dagbok Jag vill inte vara mig själv. Jag är fel. Jag måste fejka för att andra ska tycka jag är okej. Jag vet inte riktigt vad jag är född med...
Svar
15
· Visningar
1 122
·
Dagbok Idag smälter jag vax ur gamla äckliga ramar som aldrig blivit omhändertagna sedan mina bin dog. Jag hämtade pannmuren i förra veckan och...
Svar
1
· Visningar
527
·
Dagbok Hela livet är fullt med en massa "jag borde". Drygt. Just nu borde jag gå en promenad. Jag borde också boka en tid hos frisören. Och så...
Svar
6
· Visningar
950
·
Dagbok Ja, jag vet att det inte blir förrän i natt, men jag tar ut glädjen i förskott. Äntligen är 5 månaders mörker över! Så underbart härligt...
Svar
1
· Visningar
386
Dagbok Jag har tappat taget om matlagningen. Det blev ju inget vanligt boendestöd den här veckan utan det blev tandläkarbesök i stället. Då...
Svar
0
· Visningar
309
·
Dagbok Det är ingen kul dag varken för promenader eller snickrande. Jag vill inte gå utanför dörren överhuvudtaget. Och jag måste faktiskt inte...
Svar
10
· Visningar
560
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024