Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag är arg hela tiden. Jag är trött och jag orkar inte. Har haft så sjukt mycket oflyt de senaste 9 månaderna. Först fick jag ingen...
Svar
18
· Visningar
2 285
Dagbok Idag var jag ner i en kupa och kollade. Hade jordens problem att få upp Dadantramarna. Så det tog lång tid att gå igenom kupan. Alldeles...
Svar
17
· Visningar
2 678
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Dagbok Jag var precis på väg att skriva ett inlägg på vad jag har gjort idag, men ångrade mig. Alltså varför skulle jag skriva om sådana...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 549
Senast: Gunnar
·
Dagbok Jag försöker få saker gjorda. Idag har jag planterat 5 tomatplantor i växthuset och installerat en bevattningsslang där. Men sen gick...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Scata
·
Dagbok Jag undrar lite hur jag tänkte. Fast bara lite. Jag vet ju vad jag vill göra. Vill ju ha bin. Sen att det innebär en del jobb är något...
Svar
10
· Visningar
1 220
Senast: _Zacke_
·
Dagbok Idag var det arbetsdag med underhåll av vår väg. Jag fattar inte hur man kan lägga en sådan grej på en vardag. Då är man ju helt slut...
Svar
5
· Visningar
915
Dagbok Jag älskar verkligen mitt ställe, som ger mig så många roliga möjligheter. Den här helgen har jag faktiskt orkat göra saker, även om jag...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Wille
·
Dagbok Klockan är bara lite över ett och jag har redan fått en del gjort idag. Först rensade jag svarta lådan. Den är 3 kvm stor. Där ska jag...
Svar
2
· Visningar
657
·
Dagbok Bina som jag beställt är leveransklara nu och i morgon kväll åker jag och hämtar dem. Ska bli så kul! Mitt boendestöd tycker det är...
Svar
2
· Visningar
499
·
Dagbok Det här med tidiga mornar är verkligen inte min grej. Är så trött och det tar timmar att vakna. Och så är jag så sjukt ineffektiv på...
Svar
0
· Visningar
326
·
Dagbok På onsdag är det medlemsträff för partiet och det är då de vill att jag ska hålla en presentation om skogsträdgård. Och min presentation...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 191
·
Dagbok Jag hade tänkt somna vid åtta, men är fortfarande vaken. Känner mig arg. Det brukar betyda att jag är för trött.
Svar
0
· Visningar
519
·
Dagbok Idag lyckades jag inte öppna motorhuven på min bil. Jag försökte många gånger utan att lyckas. Gissa vad felet var? Jo, jag hade glömt...
Svar
12
· Visningar
932
Senast: Shaggy
·
Dagbok Igår hade jag boendestödet här. Jag hade inte tänkt över vad vi skulle göra. Det gör jag aldrig. Utan jag ser allt som behöver göras och...
2
Svar
26
· Visningar
1 899
Senast: Sel
·
Dagbok Jag tror helt enkelt att det är ett extremt undantag att få sjukersättning från fk. Det vanliga är annars att de säger att man får...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
11 145
·
Dagbok Sandupptagningen tar aldrig slut känns det som. Snöröjarna har lagt massor av sand på våra gräsmattor och det får vi ta upp manuellt. Är...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Masqueradee
·
Dagbok I morse var jag till tandläkaren igen. Det innebar att jag fick sova lite längre än vanligt. Besöket gick bra även om jag tyckte det tog...
Svar
3
· Visningar
495
·
  • Låst
Dagbok Jag har i många år känt att allt är alltid mitt fel. Och det blev ännu tydligare med diagnosen. Allt ÄR mitt fel. Om jag säger att det...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 365
Senast: Mineur
·
Dagbok Min lönebidragsanställning har äntligen gått igenom. Af snurrade ju till det och sa först att jag inte skulle få det av någon obegriplig...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 337
Senast: Shaggy
·
Dagbok Idag har jag rensat två små rabatter. Det tog sin tid trots att de inte var stora. Och jag har legat mycket i hängmattan också. Sen...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ber om hjälp inför föl