Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Nu är det jobbigt som fan. Vet inte vart jag ska ta vägen. Har tagit 2 kapslar alimemazin, men effekten dröjer alltid så länge. Vill...
2
Svar
29
· Visningar
1 189
Senast: Wille
·
Dagbok Jag fick brev från arbetsförmedlingen idag. Där fanns bl.a. info om de yrken jag söker jobb inom. Och jag rekommenderades att söka...
Svar
0
· Visningar
555
·
Dagbok Arbetsförmedlingens kvarn mal. De säger att jag kan få anpassningar på jobb på si och så sätt, men inget är klart än. Efter några...
Svar
0
· Visningar
465
·
Dagbok Idag har det varit så varmt att jag tog ut hängmattan och la mig. Så jäkla najs! Jag har njutit för fullt. Jag har faktiskt varit ute...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: manda
·
Dagbok Väderleksprognosen för de kommande tio dagarna visar sol, sol och mer sol. Och så plusgrader på det. Så jäkla najs! Men det är nog ändå...
Svar
3
· Visningar
516
Senast: kolblakkur
·
Dagbok Jag har inte gått någon promenad på tre dagar nu. Det är is överallt och så har det snöat på isen. Trots broddar på skorna riskerar man...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: Mia_R
·
Dagbok Partiet jag är med i ska ha möte nästa vecka. Då ska jag snacka skogsträdgård. Och jag stör mig så på att jag inte begriper mina...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: svea
·
Dagbok En tillfällig flytt till Skåne hägrar. Tänkte att det skulle vara lagom att flytta till hösten. Men hur göra man? Jag vill ju inte sälja...
Svar
19
· Visningar
1 877
Senast: Eurydome
·
Dagbok Rent ekonomiskt är det förödande att vara arbetslös och på sista tiden har jag fått sjukt många extra utgifter. Jag råkade krascha...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: IngelaH
·
Dagbok Det ringde en man nyss och ville boka in mig för en intervju för ett jobb som parkarbetare. Kul!
2
Svar
29
· Visningar
3 904
·
Dagbok Jag hade ju tänkt åka och besöka en före detta klasskompis ganska så snart. Men jag känner att jag drar mig. Det är 2 timmar och 20...
2
Svar
36
· Visningar
2 601
·
Dagbok Det ska tydligen vara val i Finland. Jag har fått hem ett brev om det. Jag har rösträtt men borde verkligen inte ha det eftersom jag har...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Lycan
·
Dagbok Jag ligger här i sängen, med två katter som sällskap. Jag undrar lite om jag blivit en crazy cat lady. Mina katter är så himla mysiga...
Svar
2
· Visningar
438
Senast: ameo
·
Dagbok Jag har varit ute och gått igen. Det blev en sväng på nästan 3 km. Men konditionen är inte den bästa. Jag jobbar på det så att säga. Det...
Svar
0
· Visningar
670
·
Dagbok Inspirerad av en tråd som handlar om språk så kom jag att tänka på en händelse på mitt förra jobb som administratör. Våra kunder var...
Svar
0
· Visningar
573
·
Dagbok Jag söker ju alla möjliga jobb, men det jag har bäst chans på är ju heltid inom park. Och jag törs inte be om lägre tjänstgöringsgrad...
Svar
5
· Visningar
780
·
Dagbok Varför kan inte folk vara snälla mot varandra? Varför finns elakhet, allt från elakheter i vardagen till riktig ondska som startar krig...
Svar
9
· Visningar
585
·
Dagbok För en vecka sedan vägde jag mig för första gången på mycket länge. Jag vägde skitmycket. Så jag har gjort lite justeringar i kosten...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: kolblakkur
·
Dagbok Trodde jag. Inför ankomsten av mina bin har jag fått tänka till och fundera på vad jag behöver. En ny overall och nya handskar var det...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Gnapp
·
Dagbok Jag känner mig sugen att börja rida igen. I höstas var jag t.o.m. och tittade på en häst, men sen var jag tvungen att säga att det inte...
Svar
0
· Visningar
468
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama