Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Ärligt talat. Känns dom jag sitter fast här nu. Antar att jag borde skriva av mig. Får inget gjort. Skulke ju vilja att det var städat...
Svar
7
· Visningar
703
Senast: Krokus_igen
·
  • Låst
Dagbok När jag återinsjuknade i panikångest för fjärde gången så undrade jag om det var något annat fel på mig eftersom jag inte mådde bra och...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: Krokus_igen
·
  • Låst
Dagbok Förra veckans hästshow gav en större mental baksmälla än jag hade räknat med och det är väl först idag som jag är tillbaka där jag var...
Svar
11
· Visningar
729
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Resan till Stockholm och besöket på hästshowen var nog lite för mycket för mig. Hela helgen efteråt ägnade jag mig åt att vila och sova...
Svar
15
· Visningar
1 276
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag upplevt Sweden International Horse Show. Jag åkte ju till Stockholm redan torsdag kväll. Det var jobbigare att köra än...
Svar
7
· Visningar
1 700
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Hej. Vill skriva av mig lite en dag som denhär. Hästen har kommit igång och vi busar bara i snön/löslongerar och skrittar ut :love...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Neia
·
  • Låst
Dagbok Jag har fastnat i förhållandesvackan jag nämnde tidigare i höstas, och kommer inte riktigt vidare. Vet inte vad jag ska göra. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 131
  • Låst
Dagbok Efter förra ridlektionen som inte gick så bra och lämnade en lite tråkig känsla efter sig, så var jag såklart tvungen att köpa en...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok När jag bestämde att jag skulle till Stockholm för att se hästshowen tänkt jag att bara att det kunde väl vara en trevlig grej att gå på...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I slutet av veckan åker jag till Stockholm igen. Det är cirka 2 månader sedan jag var där sist. Trots att jag har bott här i 1 år och 9...
Svar
1
· Visningar
827
·
  • Låst
Dagbok Det var nog första gången jag hört de orden sen dottern slutade tävla M på ridskolan :D Igår var det de lektion för Chefen igen och...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju hittat lite energi på sistone, men känt att det där slår över i stress. Det tydligaste jag känner är då tryck över bröstet...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I kursmaterialet för kursen Stress & Utbrändhet finns ett kapitel om att "rita sin egen karta". Det handlar helt enkelt om att notera...
Svar
0
· Visningar
780
·
  • Låst
Dagbok Låg sömnlös i natt o kom på att jag skulle kunna byta huset mot en liten BR i någon Norrförort, för enklare vardag o minimera risken att...
Svar
8
· Visningar
1 392
·
  • Låst
Dagbok Jag har svårt att komma upp ur sängen på morgnarna. Visst kan jag säkert tvinga mig om jag måste, men nu finns inte så många måsten och...
Svar
0
· Visningar
528
·
  • Låst
Dagbok Med anledning av den här tråden har jag funderat lite på det här med tillit. Jag lyckas inte riktigt formulera ett svar där så jag...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Fjärthästen börjar gå bättre och bättre, massagen gör helt klart susen. Han ska få en återbehandling i december då tant Massör kommer...
Svar
0
· Visningar
555
·
  • Låst
Dagbok Jag råkade få se ett foto på mig själv, taget på håll och in action när jag var konferensvärdinna på jobbet en dag. Och det var som att...
Svar
11
· Visningar
1 824
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Ska försöka rodda i detta som väl kallas mitt liv, så som det blivit. Går inte att fortsätta på tidigare vis. I och för sig tycks det...
Svar
18
· Visningar
1 900
·
  • Låst
Dagbok Det är inte så mycket jag kommer till skott med överhuvudtaget men en promenad om dagen får jag avklarad i alla fall. Sen har jag börjat...
Svar
5
· Visningar
602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Gråhund
  • Den perfekta sällskapshunden
  • Annonsera mera hundar 2