Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 490
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Ikväll gjorde jag något jag tycker är jobbigt. Jag gick och handlade. Ensam. Jag insåg att det nog är första gången jag...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Eller något åt det hållet i alla fall. Dippen här om dagen var inte kul. Det blev till att grina en skvätt. Och en till. Sen hanterade...
Svar
5
· Visningar
622
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Jag vet egentligen inte hur man gör det här. Jag har aldrig skrivit dagbok, jag har faktiskt aldrig vågat. Det är lite...
Svar
16
· Visningar
1 143
  • Låst
Dagbok Jag funderar på vad mer jag kan göra för att komma på rätt köl. Det dröjer ju liksom på tok för länge innan jag kan få terapi så jag kan...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag så pass med energi att jag provade att jobba tre timmar. Jag vet ju att jag måste upp i arbetstid så småningom, men det...
Svar
10
· Visningar
833
·
  • Låst
Dagbok Jag har länge känt att jag varit ute i kylan helt ensam, men sista tiden är det några personer som faktiskt har värmt mig. Det känns som...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Casteloro
·
  • Låst
Dagbok Är jag knäpp som tycker det är skitkul rent ut sagt räkna foderstater? Min dotter tycker det nämligen att det är "så skevt vara taggad...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag hade en bra sommar och har gjort en liten film med semesterbilder.
Svar
4
· Visningar
836
  • Låst
Dagbok För några år sedan skrev jag ett blogginlägg på min andra blogg som handlade om atomer. Det mesta i dessa är ju faktiskt tomhet. Det i...
2
Svar
33
· Visningar
1 954
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Dagbok Gnälligt så om det inte passar sluta läs. I tisdags firades det Halloween här. Tidigare år har jag tyckt att det är jättekul med alla...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: alazzi
·
  • Låst
Dagbok Det här med kommunikation är nog bland det svåraste som finns. Man ser oftast inte mer än sin egen horisont. Jag blev nyligen varse att...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Vallmo
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag känt mig lite piggare och lät t.o.m. ganska hurtig när jag pratade med chefen. Jag har också känt mig lite skarpare i...
Svar
3
· Visningar
985
·
  • Låst
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 519
·
  • Låst
Dagbok För en och en halv vecka sedan ungefär fick jag ett sms från en vän (ängel?) jag inte haft så mycket kontakt med på länge. Livet har...
Svar
15
· Visningar
1 422
·
  • Låst
Dagbok Jag får då och då höra positiva saker om mig själv. Men den andra sidan av myntet då? Vad är det som inte sägs? Eftersom jag inte vet så...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 980
·
  • Låst
Dagbok Så igår blev det helt officiellt, dottern blir fodervärd på sin medryttarhäst. Jag är väl med på ett hörn som foderinköpare och blivande...
Svar
3
· Visningar
677
·
  • Låst
Dagbok Jag nämnde vid ett tillfälle att jag kunde klippa ihop en film med bloopers då jag rider Senioren. Jag har faktiskt gjort det nu. Vid...
Svar
0
· Visningar
624
·
  • Låst
Dagbok Har läst lite olika inlägg här och på fb och jag blir lite fundersam. Eventuellt att det manliga släktet är trögfattade och grisar och...
Svar
1
· Visningar
494
  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva någon slags distraktion för att stå ut men vet inte på vilket sätt. Inget jag kan komma på funkar särskilt väl. Jag är...
Svar
4
· Visningar
563
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama