Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Ny tränare, det är snö, puffen är guld. Jag är stel i höfterna. Hur ska detta gå? Jag är så taggad så jag spricker! Tre dagar av...
Svar
0
· Visningar
592
Senast: mily
·
  • Låst
Dagbok Ja. Hänt mycket idag men jag är glad. Hästen mår bra. Ingenting trasigt eller mega fel. Torra, fina ben. Inga gallor eller gamla...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: Neia
·
  • Låst
Dagbok Detta lilla magiska ord. Acceptans. Det borde vara enkelt men är ta mig tusan inte det. Jag har svårt att acceptera att läget har blivit...
Svar
0
· Visningar
684
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var nog förra hösten jag började notera att jag hade problem med koncentrationen. Jag kunde inte riktigt hålla fokus på jobbet men...
Svar
2
· Visningar
845
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit noga nu att känna på ben, rygg, hovar och även tagit tempen på min häst. Hittar ingenting. Jag har funderat hur jag kommit...
Svar
0
· Visningar
513
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Just nu ligger jag i sängen och försöker förmå mig att boka en tid hos min vårdcentral. Jag har tydligen bytt vårdcentral...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Det är så mycket jag velat göra genom åren och mycket är fortfarande ogjort. Jag skulle vilja lära mig segla, spela gitarr, spela...
Svar
10
· Visningar
1 571
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Det där sket sig ju rejält, eller vad säger du? Knappt hade dagen hunnit börja innan jag lyckats förstöra allt som...
Svar
0
· Visningar
653
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Det vände tillslut, tack och lov. Det var riktigt illa förra veckan, och jag har sagt till mig själv att det inte får bli...
Svar
0
· Visningar
602
  • Låst
Dagbok Svårt att se klockan på väggen från andra sidan gymmet och jag kände att jag viiiiille få klart det sista oavsett till. Vilket...
Svar
0
· Visningar
610
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Knäfraktur, 7 veckor och ingen ordning på allting Mitt i det skulle jag börjat jobba och de nya releaserna för LesMills släpptes. Nu är...
Svar
2
· Visningar
773
  • Låst
Dagbok Jag var till läkaren idag igen. FK hade ju begärt in en komplettering av läkarintyget. Måndagens besök blev ju inte heller riktigt...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Jag har egentligen inget vettigt att säga men skriver mest i referenssyfte. Jag går ju ibland tillbaka i dagsboksinlägg och kollar...
Svar
2
· Visningar
611
·
  • Låst
Dagbok Kan alla bukare hålla tummarna och alla tårna för att Chefens dressyrsadel passar när de ska prova den idag. Kul det är med en häst med...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vad ska man säga. Ingen av de medföljande sadlarna passar optimalt :meh:. Är väl något dottern misstänkt med fick det bekräftat i...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Altså måste skriva av mig lite. Min häst var jättefin för 3 veckor sedan när jag red. Hur fin i formen som helst och allt kändes...
Svar
7
· Visningar
984
·
  • Låst
Dagbok Nej, jag kunde tydligen inte hålla mig borta från ridningen ändå. :p Även om jag fick ett infall och blixtruttnade och slutade abrupt på...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Humöret fortsätter att pendla. Hela gårdagen var sunkig vilket jag märkte så fort jag slagit upp mina blå på morgonen, så jag blev kvar...
Svar
4
· Visningar
765
·
  • Låst
Dagbok Mitt humör svänger en hel del numera och jag kan mest sitta på läktaren och se på när det händer. Igår kände jag mig ganska okej. Jag...
Svar
10
· Visningar
899
·
  • Låst
Dagbok Hur hivar man ut oönskade tankar från ens huvud? Jag vet faktiskt inte. Men hur gjorde jag då när jag hivade ut panikångesten från mitt...
Svar
5
· Visningar
876
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama