Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Blev tidigare engagerad i borttagen tråd och fick tipset att vända mig hit.. Frågan var Vad är tillåtet att skriva och inte? Ska...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: summer san
·
Bukefalos Fick ett mejl alldeles nyss om att inkorgen var full, men jag hade ju bara 5-6 PM där. WHY? Konstigt... RUSSIS: Skicka igen ;)
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Russis
·
C
Bukefalos Nån mer än jag som fick värsta driftstoppet eller? Nån som vet vad det beror på? Hela buke bara dog, jag kom varken framåt eller...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: Cronis
·
T
Bukefalos Vad var det för fel på gamla smileysarna? :p ser patetisk ut. :eek: ser hysterisk ut. :cool: den är ju .. blå?! och :bump: får...
Svar
13
· Visningar
1 532
Senast: ScissorHands
·
P
Bukefalos kanske jag som fattar trögt, men va betyder de när de i början av vissa inlägg står *knapplån* eller *knappen*?
Svar
2
· Visningar
862
Senast: paxmojo
·
Bukefalos jag skrev en tråd igår eller nåt, som var en efterl ysning, men den försvann. ok. så läste jag nånstans att ef terlysningar har ett eget...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: flaxe
·
H
Bukefalos Går det att se någonstans hur många medlemmar som är online? Hur o var? :D
Svar
2
· Visningar
806
Senast: HumleMumlan
·
C
Bukefalos Är bara lite fundersam - jag skrev ett inlägg i en tråd tidigare idag som jag misstänkte var "på gränsen", på grund av detta skickade...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: cissiny
·
A
Bukefalos Jag undrar om man får skriva: kom hit, den dagen, den tiden för den här tävlingen?? Tacksam för svar. :bow:
Svar
6
· Visningar
875
Senast: Cronis
·
Bukefalos på handikapp förekommer ofta frågor om vart man kan vända sig,inte bara med utrustnigsfrågor,utan även med ridning,tja,det mesta som...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Olinda
·
N
Bukefalos NÄR kan man se bilderna på min galleri???? Jag har lagt de in mer än 1 vecka!! Hur länge kan det ta att kolla genom de?? En som undrar.
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Nadin
·
O
Bukefalos att i en tråd diskutera en person, dock ej namngiven men det är väldigt lätt att räkna ut vem det handlar om, vi har inte haft så många...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: Olinda
·
P
Bukefalos Varför annonsera om stallplats, bete och köp/sälj av häst med bara en mail-adress? Varför vågar man inte skriva ut sitt namn och var t...
Svar
17
· Visningar
1 350
Senast: chrysler
·
Bukefalos Jag undrar hur personligt och hur pass mycket folk måste bli påhoppade för att någon ska reagera. Det är väldigt ofta inne i de...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: mandalaki
·
Bukefalos När/hur används den där knappen som det står "snabb svar" på. Någon som har lust att upplysa mig så att min själ kan få ro???
Svar
11
· Visningar
894
Senast: Prosit
·
Bukefalos Jag svarade på en tråd i körning. När jag söker i forumet så står det att jag har svarat sist. Men jag ser inte mitt svar. Varför...
Svar
18
· Visningar
1 177
Senast: mysko
·
Bukefalos Har lagt in ett par trådar här på Buke om en annan sajt som just nu ligger nere - vars namn jag inte nämner för då försvinner väl denna...
2
Svar
30
· Visningar
2 838
Senast: Lenita
·
M
Bukefalos När man vill lägga upp en bild?? Det är så att jag gärna vill dela med mig lite bilder till er här på buke men jag fattar inte hur man...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Mela
·
Bukefalos Jag har sett en del som varnat för olika folk bland annat under radannonserna på buke.Vad tycker ni om det? Själv känner jag till en...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: burton
·
Bukefalos Nånting gör att sökfunktionen spårar ur när jag försöker söka trådar med info om denna hingst. Jag vet ju att det finns trådar men inga...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama