Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

A
Bukefalos Tar moderatorer bort trådar utan anledning?, eller måste det finns en anledning att ta bort den? jag har bett, både gunnar och...
Svar
8
· Visningar
1 037
Senast: Haukur
·
P
Bukefalos har annonserat ut en del grejer på annonssidorna här på buke på sistone. men har fått en del skumma svar bl a från en person som skriver...
Svar
6
· Visningar
1 181
Senast: jaca
·
S
  • Låst
Bukefalos Tycker att det börjar bli väldigt mycket sex-snack här på Bukes på sista tiden, eller har det alltid varit det och jag inte reagerat så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 609
Senast: summer san
·
N
Bukefalos Snälla, förklara begreppen att "nåla" en tråd för mig, och vad har hänt/vad har man gjort om en tråd är död? Sen händer det inget...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: mandalaki
·
Bukefalos vad finns det för olika statusar? och när uppnår man högre? finns det inte någon lista med de olika statusarna`?
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Gunnar
·
A
Bukefalos Varför får man inte lägga in samma tråd på olika forum? (Har inte tänkt göra det, men jag undrar varför.)
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: Gnist
·
T
  • Låst
Bukefalos Får man inte skriva sin msn i trådar eller? Tycker alla försvinner?
Svar
10
· Visningar
1 099
·
Bukefalos Jag förstår egentligen inte vad någon får ut av det? Är det roligt? Är det för att jävlas? Är det bara för att man helt enkelt inte har...
Svar
13
· Visningar
1 228
·
K
Bukefalos La in en tråd på gnägg för några dar sen men nu hittar jag den inte... vad var det som hände med den ? Kan man hitta den och hur då...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: mysko
·
Bukefalos buke är tråkigt som det är varför ta bort alla roliga trådar egentligen ? :confused: jag tycker så iaf och jag tror att det är flera...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: Emilia_e
·
Bukefalos Hur lång tid tar det innan de bilder man lägger upp i sitt bildgalleri blir godkända och synliga? La upp bilder för ca 5 dar sen men de...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Psykskaft
·
N
Bukefalos Jag har försökt att klicka uppe till höger där det står att jag har meddelanden som ligger och väntar och jag har försökt gå via...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Nutro
·
I
Bukefalos Det finns hur många annonser som helst som ligger fel på annonsforumet... Går det inte o anmäla dessa längre? *hittar ingen knapp*
Svar
3
· Visningar
970
Senast: MissFideli
·
C
Bukefalos När en användare blir bannad, alltså avstängd. Vad är det som blir avstängt? Användarnamnet? Ip-numret? Hur länge kan man vara...
Svar
12
· Visningar
1 169
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Har rätt många gamla trådar som jag inte behöver längre..eller ja..behöver och behöver men hur tar man bort dom eller går det inte...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Vaccan
·
Bukefalos Finns det möjlighet att redan i listan över olika trådar som finns skriva in vilket datum tråden startades? Det dyker ju upp gamla...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: shady
·
M
Bukefalos Det står: Inkorg innehåller 0 meddelanden. Du har 263 sparade meddelanden, av totalt 100 tillåtna. Men ALLT är borta...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: tifo
·
C
Bukefalos Nu har en tråd tagits bort igen, och jag fattar inte varför... *suck*... Visst om man drar det väääääldigt långt så kanske kanske kanske...
Svar
10
· Visningar
1 329
Senast: Magnus_J
·
Bukefalos Är det några bekymmer på G här på Bukefalos. Jag får upp en sorts ruta med alla inlägg ovanför själva tråden eller hur man nu ska...
Svar
4
· Visningar
898
H
Bukefalos Flyttad tråd, men det står inte vart. :crazy: Skulle väldans gärna vilja se om nån mer kan ha svarat, men tråden finns heller inte med...
Svar
4
· Visningar
925
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama