Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Jag måste bara fråga en sak som jag har funderat på länge men inte kunnat läsa svaret på någonstans: Varför skapade Gunnar Bukefalos...
Svar
9
· Visningar
1 723
Senast: Javan
·
G
Bukefalos Hur tar man bort bilder ur mitt eget bildgalleri? :confused:
Svar
2
· Visningar
889
Senast: mysko
·
S
Bukefalos klockan på inläggen är 1 timme före...???
Svar
9
· Visningar
1 010
Senast: shallowxx
·
D
Bukefalos Men jag ser verkligen inte någon som helst sökfunktion där man kan kolla vilka medlemmar som finns i tex Västra Götaland. :confused...
Svar
11
· Visningar
1 204
Senast: Dropdead
·
A
Bukefalos om vi säger att jag vill veta nånting kanske en speciell person som ska göra mig en tjänst vi säger häst massör. Jag fråger efter en...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: ameo
·
P
Bukefalos Varför står det att jag har postat ett inlägg 8.00, när klockan i själva verket är 9.00? Kolla på detta nu. 8.06 står det. Men nej...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Pippi
·
T
Bukefalos När man svarar på PM och väljer "svara på detta" eller man väljer "Citera" då blir det ju samma den citerar i vilket fall ju!! Kan...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Russis
·
Bukefalos Har letat en del sadel och varje gång jag är på Bukes annonstorg tänker jag alltid vad bra det hade varit med en egen rubrik för bara...
Svar
6
· Visningar
960
L
Bukefalos När trådar startas med ett jättelångt inlägg (helsida) så är det inte alltid jag orkar läsa igenom inlägget, effekten blir att jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 350
Senast: Panter
·
Bukefalos Är det fler än jag som tycker det är jobbigt att få något vettigt ur trådar på andra kategorier? Jag tänker på hästhantering och olika...
2
Svar
36
· Visningar
3 072
T
Bukefalos Jag skulle vilja ändra i min profil- hur gör man???? Snälla finns det nån som kan det???
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Titti-lo
·
N
Bukefalos Bilderna fungerar inte. Jag har lagt in bilder på fotoalbumet här men det blir bara vitt Hjälp!
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Nyrelski
·
Bukefalos :mad: Nu har jag varit på Buke sedan stallettiden och vissa förnekar sig aldrig! Varför kan ni inte sluta vara som griniga gamla märrar...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 251
Senast: broberg
·
Bukefalos jag undrar. varför står det ibland TIO eller TIO TECKEN el liknande i vissa foruminlägg?
Svar
2
· Visningar
853
Senast: jos
·
J
Bukefalos Hur länge kan man redigera ett inlägg? Helt plötsligt saknas "ändra"-knappen för mig...hm.... nån som förstår vad jag menar?
Svar
3
· Visningar
807
Senast: jowe
·
O
Bukefalos Om man har skrivit å startat en tråd eller svarat i en tråd, måste man då själv hålla koll på om nån har svarat eller skrivit tillbaka...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: oseriös
·
  • Låst
Bukefalos Vill bara klaga på hur en moderator tog bort sitt eget inlägg i en tråd på sitt forum. Ett bra sätt att få oss som svarat att se riktigt...
Svar
17
· Visningar
1 720
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos När jag skriver inlägg går det inte att lägga in smileys, om jag trycker på en v figurerna så "blinkar" skärmen till och så händer sedan...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: xet
·
Bukefalos Hur uttalar man Bukefalos? Bara undrar... :D
Svar
11
· Visningar
4 951
Senast: Tican
·
M
Bukefalos kan man ta bort en tråd man satt in om man tycker att folk börjar bli otrevliga i allt dom har att säga?? snälla hjälp...jag blir...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: Tiggertjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama