Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

G
Bukefalos Hejsan! En liten fråga bara. Jag letar efter en tråd som kan vara drygt ca 1drygt 1 år gammal, jag var den som startade den då. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Boj
·
S
Bukefalos Jag undrar: vad i hela fridens namn betyder *knapplån*?? många inlägg inleds på det sättet och jag må vara dum, men jag fattar inte vad...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Sparkling
·
L
Bukefalos Hej...jag vet inte riktigt hur jag ska kunna läsa det som folk har svarat på... :idea:(ljushuvud hihi)om jag har postat en tråd och sen...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: Poppinella
·
  • Låst
Bukefalos Finns säkert 100 sånna här trådar redan men korkad som jag är hittar jag ingen.... Jag har lite bilder på lunarstorm som jag skulle...
Svar
6
· Visningar
954
Bukefalos Vet någon varför? Ibland går det jättesegt och ibland kan sidan inte visas. :cry: Det har varit så de senaste dagarna. Är det nåt...
Svar
13
· Visningar
983
Senast: Cronis
·
M
  • Låst
Bukefalos ..alltså om man ska lägga en adress till en bild så finns det en del som jag sett ändrat adress-namnet med vanliga ord. Alltså att man...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Cheeserica
·
R
Bukefalos Var inne på min profil å skulle kolla efter en gammal bildtråd på min häst, men den är borta...??? Varför är den det, för det finns...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: reykurboy
·
F
Bukefalos om man har fått något via mail och vill sätta det i en tråd så alla kan se det? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cyllene
·
C
Bukefalos Jag funderar på om moderatorerna kan läsa det som brukarna PM:ar till varandra ? Helen
Svar
4
· Visningar
787
·
P
Bukefalos Har en fråga ang Bukefalos Hästgalleri. laddade upp lite bilder osv där; men nu när jag går in på mitt galleri så är det en vit bild...
Svar
7
· Visningar
1 147
Senast: Sofiplopp
·
Bukefalos här på buke..alltså man börjar ju undra vad det är för några?? Förut fanns det ju någon med "Gud lever" eller vad det var och nu...
Svar
14
· Visningar
992
·
Bukefalos Kan man hindra någon från att skicka Pm till en???
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Hera
·
Bukefalos Kollade igenom mina trådar igår och upptäckte att det faktiskt saknas fyra stycken!!! :o Vet att två inte följde med vid uppgraderingen...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: LLaika
·
Bukefalos Undrar lite över det här med annonser. Vet att folk ibland behöver hjälp med att transportera djur vissa sträckor och ska själv...
Svar
6
· Visningar
1 329
·
M
Bukefalos Klockan går fel!!! Sommartiden är inte inställd på forumet... Mycket förvirrande!!!
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Atle
·
Bukefalos Försvann min tråd nu då? Det har ju varit fler som skrivit liknande trådar? Varför ta bort min? GE EN FÖRKLARING NÄR NI TAR BORT...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: mysko
·
J
Bukefalos ...att man ska få göra lite "smygreklam" här på Buke... Jag menar det är väl meningen att man ska få göra trådar om allt mellan himmel...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Juvelflickan
·
Bukefalos På alla nick som jag har tittat står det "X är inte medlem i en allmän grupp". Av ren nyfikenhet undrar jag: Finns det överhuvudtaget...
Svar
4
· Visningar
940
·
V
Bukefalos Ang. barfota tråden... Jag tycker det är intressant att läsa givande diskussioner och kanske ibland låta mina synpunkter få gehör och...
Svar
8
· Visningar
1 060
·
B
Bukefalos Hejsan! På vilken sida ska man lägga upp att man söker släktingar/någon som har sett/ridit på min ponny? Elin
Svar
5
· Visningar
970
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama