Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Varför kommer denna rutan upp :crazy: ? kristel, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: Rea
·
C
Bukefalos På listan över medlemmar fanns många namn med imported framför namn som redan finns.Var det ngt mode att sätta imported framför sitt...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: chrysler
·
R
Bukefalos Varför svara vissa ibland putt putt eller puttar upp???? vad menas? mvhR
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Boj
·
  • Låst
Bukefalos Det står ju under namnet om man är kravlare, hoppare, måndansare, hästmänniska osv. Dessa är ju efter hur många inlägg man gjort men var...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: fredde
·
Bukefalos hur lägger man upp en film på buke, vet att man måste ha ett ställe på internet där man kan lägga in den... men vart?? tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Ämelie
·
A
Bukefalos Kanske ligger fel, men men. Jag tycker att det är dags att ställa fram klockan nu för det står 17.01 här på sidan nu.. kl är 18.03...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Asterix
·
B
Bukefalos Kan inte Gunnar fixa så att dom hamnar i ett nytt fönster när man klickar på dom, nu kommer de upp i bukefönstret och man måste klicka...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: fredde
·
N
Bukefalos Men vad har hänt med bukefalos? Vart är allt folk, vart är alla roliga diskussioner. Känner inte igen mig! Nirak
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: Priscilla
·
I
Bukefalos ..att det fortfarande är vintertid på Buke?? :D Blev nyss alldeles förvirrad :crazy:
Svar
2
· Visningar
900
Senast: _Ishästen_
·
Bukefalos Som tas på allvar. Jag har märkt att en del användare tycker att vi andra är dumma emot dem, att det hackas, att de inte tas på allvar...
Svar
19
· Visningar
1 834
Senast: solros
·
A
Bukefalos Tråkig som jag var när jag registrerade mig så döpte jag mig till vad jag heter men nu vill jag ändra det till något roligare.... hur...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: Ragatan
·
A
Bukefalos Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: psychogrrl
·
M
Bukefalos Varför blir jag utloggad? Förut när jag gick ifrån datorn, t.ex., en längre tid så blev jag utloggad när jag sedan surfa vidare på Buke...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: mizz
·
Bukefalos Tycker ni det funkar bra? Jag tycker att det bör användas väldigt sparsamt och endast i solklara fall. Just nu är två trådar med...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: Boj
·
D
Bukefalos Hur gör man så att bilderna blir större när man klickar på dem? Tex om jag har en liten bild, och så när jag klickar på den så blir...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Ferrari
·
S
Bukefalos jag har skrivit ett inlägg här om mitt privatliv som jag nu vill ta tillbaka.. hur gör jag? jag raderade men inlägget finns ändå kvar..
Svar
3
· Visningar
946
Senast: mandalaki
·
Bukefalos För ett bra tag sen visade nån medlem en sida där man kunde se alla tidigare utseenden på Buke. Nån som vet om den sidan finns kvar...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Nafayette
·
Bukefalos Tänk om det skulle vara så enkelt! Jag har tänkt på det flera gånger, och det här är inget personligt, eller riktat mot någon särskild...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: mao
·
P
Bukefalos Undrar hur man lägger ut sina egna bilder på Buke? Har bilder på utforskaren och på kamera, men hur får man bilderna därifrån till...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: pinky
·
B
Bukefalos Jag har flera gånger råkat ut för att jag tex har gått in i ett forum och läser en lång tråd (medans man pysslar med lite annat under...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: bengibollen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama