Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Hur kan jag ändra eller ta bort min tråd som legat ett tag med flera svar??? Har sökt o letat utan resultat :crazy:
Svar
4
· Visningar
858
Senast: shady
·
Q
Bukefalos Om man klickar på någons profil och tittar i rutan för foruminformation finns det en grej som heter "Referrals: siffra", jag förstår ju...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: quila
·
Q
Bukefalos Varför går Bukefalos-tiden en timme före den "riktiga"? :confused:
Svar
2
· Visningar
737
Senast: quila
·
C
Bukefalos Jag har råkat radera tråden, (omedvetet isf). Jag har inte raderat tråden med flit! Jag har då sökt på tråden å hittar den inte. Vad...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: Cronis
·
Bukefalos :confused: Går det se vilka som har besökt min profil..? isf vart?
Svar
4
· Visningar
935
Senast: Cronis
·
Bukefalos testar om jag kan posta tråd, f**an ta moderatorerna om de stängt av mig nu. får man inte ens skriva att man är ledsen för att man...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Gunnar
·
Bukefalos HUR GÖR JAG :cry: :eek: , jag har skapat en mapp och nu är jag helt oförmögen att flytta dit Pm... Hur rudis är jag på en skala?
Svar
10
· Visningar
873
Senast: Rea
·
Bukefalos Såg nyss när jag loggade in att det var totalt lite drygt en miljon inlägg (1.000.720 eller nåt) - vem gjorde inlägg nr 1.000.000? :bump:
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Hur kommer det sig egentligen här på buke, att när man försöker vara snäll och säga något, som man dessutom har fakta/stöd för så blir...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: enjes
·
Bukefalos försöker byta anv bilder men står bara att alla är för stora. Men hur små ska dom va eg? och hur förminskar jag den? den ajg har nu...
Svar
2
· Visningar
1 227
Senast: Mirre
·
S
Bukefalos Efter att min tråd på datorer tagits bort idag så vill jag veta vad för kriterier det är för att posta en tråd nu för tiden. I tråden så...
2
Svar
22
· Visningar
1 801
Senast: Görel
·
A
Bukefalos ..men iallafall. :p När man har skrivit ett inlägg i en diskussion, hur ser man då när man har fått svar? Eller måste man gå in i...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Ragatan
·
C
Bukefalos Är bara nyfiken egentligen... Jag skrev precis en tråd på Senior angående "länsningsförsök" på PayPalkonton. Väldigt sofistikerade...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: cissiny
·
B
Bukefalos Hur gör jag ett sånt där snyggt citatsvar som alla gör? Där texten ligger i en färgad ruta? Jag antar att jag måste använda "citatsvar"...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: mysko
·
R
  • Låst
Bukefalos Skulle behöva er kloka Bukefalisers hjälp, har sökt här inne för och försöka hitta hjälp,men utan resultat. Till problemet: Mina...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Cheeserica
·
G
Bukefalos Du har använt 5 inloggningsförsök! Idag fick jag det svaret när jag loggade in för första gången. Är det någon annan som har...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Gustava
·
J
Bukefalos Hejsan! Jag förstår inte varför jag inte kan ha denna som avatar? Det står något konstigt när jag klickar att jag vill ha den...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: fredde
·
Bukefalos När man tittar på en användares profil står där referrals och så en siffra. Vad menas med det? De flesta har 0 men vissa har en annan...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Zlatan
·
Bukefalos var ska jag lägga en tråd om longering? gnägg,hästhantering eller ridning?
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Mirre
·
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Happimess
·