Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

S
Bukefalos kan inte ja bifoga filer :confused:
Svar
10
· Visningar
979
Senast: Ragatan
·
Bukefalos ja laddade upp en bild från min dator som inte syns, i galleriet...min fråga är nu då...går det inte att ladda bilder från sin dator...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: Cheeserica
·
S
  • Låst
Bukefalos :devil: här försöker man lägga ut en bild på tråden och det går inte :devil: Så här blir det bara.Ska det vara så jävla svårt
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Cheeserica
·
C
Bukefalos Vad betyder den lilla stjärnan som är bakom mitt nick nere i rutan för aktiva användare just nu ? :confused: Hälsningar Helen
Svar
2
· Visningar
787
Senast: clownen
·
C
Bukefalos När man svarar i en tråd, (gärna om den är lång, flera sidor), å man börjar svara inläggen på första sidan, osv... När inlägget man...
Svar
13
· Visningar
1 042
Senast: Bedeviler
·
Bukefalos Rubriken säger väl det mesta.. Men för att göra det lite klarare! Kan man byta användarnamn här på bukefalos utan att göra en ny...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: sammi
·
Bukefalos Det är säkert bara jag i hela världen :confused: som inte vet vad man klickar på om man inte vill svara nån särskild i en tråd utan bara...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Tussemaja
·
Bukefalos Det är alltså tillåtet att diskutera en familjetragedi på ett sådant sätt att den som det handlar om känner sig påhoppad och kränkt när...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: Gammeln
·
Bukefalos Blev nyligen medlem i ett till hästforum, där när man ska svara i trådar man läser kommer det upp ett nytt fönster som man skriver in...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Skuggfaxe12
·
C
Bukefalos Är det någon mer som upplever att buke är seeeegt?! Andra sidor fungerar utmärkt! Cookies är rensade. Har även problem med att... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 946
Senast: Cronis
·
Bukefalos När Gunnar gjorde om Bukefalos till det som är nu. Var det ju mycket tjatter om att det var bättre innan. (Ja inte så långt tillbaka som... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 982
Senast: Dasjenka
·
P
Bukefalos hej förlåt mitt dåliga ord förråd om fula ord ,jag inser att det inte är bra att skriva sexuella ord och andra mindre lämpliga ord,det... 2
Svar
23
· Visningar
3 082
Senast: mandalaki
·
G
Bukefalos Hej! Hoppas någon kan hjälpa mig... Har hänt två gånger att jag suttit och skrivit ett inlägg och då jag skulle skicka det fick jag...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Gojan
·
K
Bukefalos Hej! Jag skulle vilja ändra lite information om en länk som jag lade in för ett par år sen, men nu får jag meddelande om att jag inte...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Ragatan
·
Bukefalos en fråga: Varför flyttas gubbarna runt hela tiden ? 2
Svar
24
· Visningar
2 351
Senast: ScissorHands
·
C
Bukefalos Varför blir det så? Det är grymt irriterande, å tar tid, (eftersom buke redan är apsegt)... När man VILL svara citat, så gör man det...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Tassetass
·
Svar
3
· Visningar
813
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Jag har nu lyckats få bort den förhatliga pop-up:en som frågar om man vill ha ett läskvitto när man skickar Privatmeddelande...
Svar
16
· Visningar
1 278
Senast: Russis
·
S
  • Låst
Bukefalos hur gör man om man vill lägga in bilder här på buke?
Svar
2
· Visningar
890
Senast: störd_nörd
·
V
Bukefalos Hej! Jag hittade en massa meddelanden från längesen i min meddelande-inbox, dessutom 15 st som skickats från mig. Två med namn...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka