Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos :confused: Går det se vilka som har besökt min profil..? isf vart?
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Cronis
·
Bukefalos testar om jag kan posta tråd, f**an ta moderatorerna om de stängt av mig nu. får man inte ens skriva att man är ledsen för att man...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: Gunnar
·
Bukefalos HUR GÖR JAG :cry: :eek: , jag har skapat en mapp och nu är jag helt oförmögen att flytta dit Pm... Hur rudis är jag på en skala?
Svar
10
· Visningar
899
Senast: Rea
·
Bukefalos Såg nyss när jag loggade in att det var totalt lite drygt en miljon inlägg (1.000.720 eller nåt) - vem gjorde inlägg nr 1.000.000? :bump:
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Hur kommer det sig egentligen här på buke, att när man försöker vara snäll och säga något, som man dessutom har fakta/stöd för så blir...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: enjes
·
Bukefalos försöker byta anv bilder men står bara att alla är för stora. Men hur små ska dom va eg? och hur förminskar jag den? den ajg har nu...
Svar
2
· Visningar
1 258
Senast: Mirre
·
S
Bukefalos Efter att min tråd på datorer tagits bort idag så vill jag veta vad för kriterier det är för att posta en tråd nu för tiden. I tråden så... 2
Svar
22
· Visningar
1 874
Senast: Görel
·
A
Bukefalos ..men iallafall. :p När man har skrivit ett inlägg i en diskussion, hur ser man då när man har fått svar? Eller måste man gå in i...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Ragatan
·
C
Bukefalos Är bara nyfiken egentligen... Jag skrev precis en tråd på Senior angående "länsningsförsök" på PayPalkonton. Väldigt sofistikerade...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: cissiny
·
B
Bukefalos Hur gör jag ett sånt där snyggt citatsvar som alla gör? Där texten ligger i en färgad ruta? Jag antar att jag måste använda "citatsvar"...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: mysko
·
R
  • Låst
Bukefalos Skulle behöva er kloka Bukefalisers hjälp, har sökt här inne för och försöka hitta hjälp,men utan resultat. Till problemet: Mina...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Cheeserica
·
G
Bukefalos Du har använt 5 inloggningsförsök! Idag fick jag det svaret när jag loggade in för första gången. Är det någon annan som har...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Gustava
·
J
Bukefalos Hejsan! Jag förstår inte varför jag inte kan ha denna som avatar? Det står något konstigt när jag klickar att jag vill ha den...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: fredde
·
Bukefalos När man tittar på en användares profil står där referrals och så en siffra. Vad menas med det? De flesta har 0 men vissa har en annan...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Zlatan
·
Bukefalos var ska jag lägga en tråd om longering? gnägg,hästhantering eller ridning?
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Mirre
·
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Happimess
·
Bukefalos Här är Buke väldigt segt nu. Fler som har så? 2
Svar
27
· Visningar
1 828
Senast: mysko
·
Bukefalos När jag skrivit in mitt nick och lösenord och tagit på logga in så kommer detta upp: 404 Sidan du sökte hittades inte! Det kan...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: shady
·
T
Bukefalos är det nåogn mer än jag som inte kommer in och kan läsa mina PM? det står att ajg ahr två stycken men sen när jags ka öppna "inkorgen"...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Tomaten
·
Bukefalos ja måste fråga **DONOTDELETE**: Hur kommer det sig att dina inlägg inte räknas? Det står alltid kravlare och 0 inlägg på dej. Och att... 2
Svar
32
· Visningar
2 682
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka