• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare strumpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 001
Sv: varför

Men det är väl bara att klicka på den där knappen, eller skriva

Eller är jag ute å far nu? :crazy: :confused:

Har ingen aning hur man gör ,totalt :confused: när det gäller datorer.

Cronis skrev:

Jo, det går bra att infoga bilder i inlägg men att bifoga bilder är något annat och den funktionen är avstängd.

Cronis skrev:

Jo du är ute o far ;)

Det är skillnad på bilder o filer :eek:

Vet du inte det så förstår jag varför du inte fattar enkla förklaringar om datorn :angel: :rofl:

Var lite bussig nu vi som är totalt inkompetenta på datorer.Alla är inte lika duktiga som vissa andra. ;)

Strumpan, det var riktat till Cronis, inte till någon annan, Det var liksom därför jag såg till att få med citatet ;)

Om du kollar i andra trådar på Bukefalos-hjälp o datorer så har Cronis totalt idiotförklarat oss som försökt hjälpa henne med tips om varför det krånglar hos henne. Därför denna kommentar från mig. :crazy:

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 544
Senast: Gandalf
·
Skola & Jobb Tänkte jag skulle skicka in texterna som ska vara inne senast i morgon, men måste skicka 4 av dem till urkund för granskning först. Men...
Svar
1
· Visningar
324
Senast: Mia_R
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 494
Senast: Gabby_Ossi
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
192
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka