varför står det så på bilden???

Sv: varför står det så på bilden???

På vilka bilder och var?

på mina bilder på hästgalleriet. de blir lixom inte uppladdade utan det står bara med röd tex det jag skrev

Något måste ha hänt antingen vid uppladdningen eller vid skapandet av tumnaglarna. Några gånger har det lyckats för mig att återskapa tumnaglarna och få bort fel meddelandet.
Det lyckades inte i dessa fall så jag har tagit bort de tomma bilderna. Du måsta ladda upp dem igen om du vill ha dem med.

Nu tror jag inte att det har med det här problemet att göra, men det finns en gräns för hur mycket bilder man får ladda upp per användare. Om man slår i den gränsen får man börja rensa bland sina bilder eller komprimera dem så att fler får plats.

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 066
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
242
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
217
Senast: EZMK
·
Bukefalos Det här verkar ha dykt upp idag, har inte sett det förut men annonserna har blivit jättestora för mig. De har blivit så långa att jag...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka