Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

T
Bukefalos Om jag tex ska skriva ett datu tex den 18: de kan man inte sätta ihop det för att då kommer denna fram :d.
Svar
4
· Visningar
909
Senast: sweep
·
  • Låst
Bukefalos La in en tråd tidigare i dag men nu är den borta... Kanske jag la in den på fel, eller...? Vore kul att veta... :eek:
6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 932
T
  • Låst
Bukefalos varför står det kravlare, gångare å taktare o.s.v på allas "presentation"??
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Cronis
·
Bukefalos vill byta anv namn, och tänkte då regga nytt konto (eftersom det inte går att byta namn) men det funakr inte. står bara att mailadressen...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Mirre
·
B
Bukefalos Inget ont mot "annons direkt" men det var bättre när annonseringen var på bukefalos. Gunnar tänker inte möjligen gå tillbaka till egna...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Cronis
·
F
Bukefalos Vi som brukar vara på forumet Körning har tröttnat på en vissa användare som endast skriver provocerande och onödigt inlägg hela tiden...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: lillebill
·
S
Bukefalos vad betyder Referrals när man går in på en användares profil?? försökte slå upp det men de enda som jag hittade var "remiss"...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: mysko
·
Bukefalos har laddat upp en massa bilder i hästgalleriet nu, men mina bilder syns inte. Där bilden skulle varigt står det "immage pending...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: mimus
·
S
Bukefalos Jag skulle vilja efterlysa någon som vet nått om min foderhäst. Vilket forum ska jag skapa en tråd på då???
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: jea78
·
Bukefalos ... står det plötsligt när folk på Buke lägger upp bilder på fotogalleriet.se Jag kan inte se sådana bilder i IE eller Netscape - men...
Svar
13
· Visningar
1 038
Senast: martha
·
Bukefalos men hur då? Är så grymt trött på det jag har nu så vill byta. Gammalt som stenåldern ju :D Men hur?
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: Mirre
·
E
Bukefalos Vad har Gunnar gjort med en stor del av rid Sverige? Jo han har gjort MÅNGA till Bukefalister. :D Det är otroligt egentligen hur...
2
Svar
37
· Visningar
2 724
Senast: Nyrelski
·
S
Bukefalos Nu har jag letat och letat. Men jag hittar inte någonstanns om det står hur många användare det finns registrerade på bukefalos.com...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: SessCa
·
Bukefalos Skrev tidigare idag en skotråd på ÄU där jag helt oskyldigt frågade efter lite länkar till skoaffärer, hann få ett svar innan tråden...
Svar
9
· Visningar
1 114
Senast: Gunnar
·
M
Bukefalos Jag har över 230 PM i min inkorg.. inte äns 10 utav dom är mina utan menade till någon annan... Förklaring? :S
Svar
5
· Visningar
1 027
·
  • Låst
Bukefalos undrar vart min tråd med bilder från westerntävlingen på hammarö har tagit vägen???? //sandra
Svar
5
· Visningar
846
·
A
Bukefalos Nu vill veta veta en gång för alla hur man sätter in en bild utan att behöva göra en textlänk, utan jag vill att den ska synas direkt på...
Svar
10
· Visningar
955
Senast: Arsozah
·
Bukefalos Hej alla kloka. Om man har ett användarnamn och, som jag i detta fallet, har en ny epostadress och har då skaffat ytterligare ett nytt...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Panter
·
M
Bukefalos jag lade in en tråd i gnägg men nu är den borta! vart tog den vägen? :confused:
Svar
3
· Visningar
889
Senast: mysko
·
M
Bukefalos Min Bukeklocka går fortfarande en timme efter. :crazy: Är det något man måste ändra manuellt? Fick för mej att Buke gjorde det...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama