Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Bukefalos Är det gratis att vara medlem och ladda upp bilder/filmer på fhotobucket..? Dessutom.. är det nån som kan beskriva isåfall hur man gör :)
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Cheeserica
·
M
Bukefalos Hur gör man om man vill logga in som en annan användare (vi är två som delar på datorn och har varsitt konto på Bukefalos)? Jag blir...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Bukefalos Jag har iaf läst nånstans att för att man ska kunna sätta in en bild i tråden måste den finnas på internet.. men om man nu inte har den...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Mynta2
·
P
Bukefalos Är det bara jag som har blivit beroende av att kolla denna sida? Vet att jag har massor att göra, det är stökigt, ungarna härjar och... 2
Svar
31
· Visningar
2 030
Senast: shady
·
C
Bukefalos Finns det möjlighet att få ett forum för "Terapi" innefattande terapiridning, träning för människa, häst etc? Jag tror att...
Svar
9
· Visningar
1 313
Senast: mimus
·
A
Bukefalos är underbart bra! kom och hälsa på vet jag! :) OBS beroende framkallade, känsliga chattare tänk efter en gång extra! 2
Svar
27
· Visningar
2 288
Senast: CeciliaW
·
P
Bukefalos jag undrar hur man gör för att se om jag har fått svar på ett inlägg. Kan man få ett pm skickat till sig på nått sätt? Nu söker jag...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: pannkakssmet
·
M
Bukefalos Hittade inget om detta så jag gör en ny tråd... Hur gör man på enklaste vis för att kolla vad ens kompisar svarat på/skrivit om den...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: minternet
·
Bukefalos Vad menas med att man *lånar knapp* ??
Svar
4
· Visningar
994
Senast: charmant
·
L
  • Låst
Bukefalos Nu känner jag mig manad att göra en tråd angående detta. Kanske kan man kalla det förföljelse av användare eller så kan man kanske till... 2
Svar
24
· Visningar
2 389
Senast: Olinda
·
Bukefalos Kan man lägga till en signatur som alltid syns när man skrivit ett inlägg på buke ? :confused: :p
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Gunnar
·
L
Bukefalos Jesses, nu blev jag paff! Trotting-horses tråd om taktare :p - varför i hela friden är den nu stängd? Var och när har något...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Gunnar
·
T
Bukefalos Om jag tex ska skriva ett datu tex den 18: de kan man inte sätta ihop det för att då kommer denna fram :d.
Svar
4
· Visningar
912
Senast: sweep
·
  • Låst
Bukefalos La in en tråd tidigare i dag men nu är den borta... Kanske jag la in den på fel, eller...? Vore kul att veta... :eek: 6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 983
T
  • Låst
Bukefalos varför står det kravlare, gångare å taktare o.s.v på allas "presentation"??
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Cronis
·
Bukefalos vill byta anv namn, och tänkte då regga nytt konto (eftersom det inte går att byta namn) men det funakr inte. står bara att mailadressen...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Mirre
·
B
Bukefalos Inget ont mot "annons direkt" men det var bättre när annonseringen var på bukefalos. Gunnar tänker inte möjligen gå tillbaka till egna...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Cronis
·
F
Bukefalos Vi som brukar vara på forumet Körning har tröttnat på en vissa användare som endast skriver provocerande och onödigt inlägg hela tiden...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: lillebill
·
S
Bukefalos vad betyder Referrals när man går in på en användares profil?? försökte slå upp det men de enda som jag hittade var "remiss"...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: mysko
·
Bukefalos har laddat upp en massa bilder i hästgalleriet nu, men mina bilder syns inte. Där bilden skulle varigt står det "immage pending...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka