Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

R
Bukefalos Jag såg att jag hade 93 medelanden i inkorgen så jag tog bort ganska många... Nu har jag 123 i inkorgen och 11 olästa och jag har inte...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: reykurboy
·
P
Bukefalos Har försökt ladda ner foto från min dator till min sida här, men lyckas inte. Får hela tiden meddelande om att bilden är för stor...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: mysko
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Åldergränsen mellan forumen Ungdom och Äldre ungd. har ändrats till 18 år. Handikapp-forumets trådar har flyttat in under Andra...
Svar
5
· Visningar
2 314
Senast: Ejniz
·
O
Bukefalos Varje gång jag trycker på snabbsvar, kommer jag först till snabbsvarsrutan, men så plötsligt ändrar det sig och jag hamnar på...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: Prosit
·
C
Bukefalos Vilka är de olika åldrarna för barn, ungdom, äldre ungdom och senior? Att äldre ungdom är 18 och över har jag förstått, men övriga då?
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Cronis
·
H
Bukefalos Hej, finns det någon funktion som gör att man kan förvälja vilket forum man ska hamna i när man loggar in? Det vore väldigt bra...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Hund-Stina
·
C
Bukefalos Nu har ju gnägg bytt plats i rullgardins menyn... vad har hänt? Den ligger nu OVANFÖR ungdom. Sen brukade ligga under Senior förut...
Svar
14
· Visningar
1 080
Senast: Cronis
·
D
Bukefalos Snälla moderatorer (heter det så?), när ni tar bort ett inlägg ifrån ett forum, PM:A användaren och berätta att ni har tagit bort...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Husmusen
·
  • Låst
Bukefalos Är det gratis att vara medlem och ladda upp bilder/filmer på fhotobucket..? Dessutom.. är det nån som kan beskriva isåfall hur man gör :)
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Cheeserica
·
M
Bukefalos Hur gör man om man vill logga in som en annan användare (vi är två som delar på datorn och har varsitt konto på Bukefalos)? Jag blir...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Bukefalos Jag har iaf läst nånstans att för att man ska kunna sätta in en bild i tråden måste den finnas på internet.. men om man nu inte har den...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Mynta2
·
P
Bukefalos Är det bara jag som har blivit beroende av att kolla denna sida? Vet att jag har massor att göra, det är stökigt, ungarna härjar och...
2
Svar
31
· Visningar
2 025
Senast: shady
·
C
Bukefalos Finns det möjlighet att få ett forum för "Terapi" innefattande terapiridning, träning för människa, häst etc? Jag tror att...
Svar
9
· Visningar
1 309
Senast: mimus
·
A
Bukefalos är underbart bra! kom och hälsa på vet jag! :) OBS beroende framkallade, känsliga chattare tänk efter en gång extra!
2
Svar
27
· Visningar
2 282
Senast: CeciliaW
·
P
Bukefalos jag undrar hur man gör för att se om jag har fått svar på ett inlägg. Kan man få ett pm skickat till sig på nått sätt? Nu söker jag...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: pannkakssmet
·
M
Bukefalos Hittade inget om detta så jag gör en ny tråd... Hur gör man på enklaste vis för att kolla vad ens kompisar svarat på/skrivit om den...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: minternet
·
Bukefalos Vad menas med att man *lånar knapp* ??
Svar
4
· Visningar
992
Senast: charmant
·
L
  • Låst
Bukefalos Nu känner jag mig manad att göra en tråd angående detta. Kanske kan man kalla det förföljelse av användare eller så kan man kanske till...
2
Svar
24
· Visningar
2 375
Senast: Olinda
·
Bukefalos Kan man lägga till en signatur som alltid syns när man skrivit ett inlägg på buke ? :confused: :p
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Gunnar
·
L
Bukefalos Jesses, nu blev jag paff! Trotting-horses tråd om taktare :p - varför i hela friden är den nu stängd? Var och när har något...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama