Felaktig länkning

mandalaki

Trådstartare
... står det plötsligt när folk på Buke lägger upp bilder på fotogalleriet.se

Jag kan inte se sådana bilder i IE eller Netscape - men i Firefox går det bra.

Känner nån igen det?

(Vet inte om det här är Bukehjälp eller Datorer, flytta gärna om Datorer är bättre)

Sv: Felaktig länkning

Död länk... Tråden alltså förmodligen borttagen så jag vet inte vad den handlade om.

Äh, den kunde ju hon Myskon flyttat hit. Aldrig kan hon göra som man vill. :devil: :angel:

Det var någon som mailat den som har den aktuella servern och fått svaret att bildlänkningarna tog så mycket serverutrymme att han stoppat det.
På ett ungefär. :crazy:

Aha, tack. Smart att ha ett fotogalleri och sen upptäcka att bildlänkningar tar utrymme :angel:

:eek: den var på väg hit men hamnade någon annanstans under ett telefonsamtal :o

Jag försöker göra som du vill :angel:

mysko skrev:
:eek: den var på väg hit men hamnade någon annanstans under ett telefonsamtal :o

Jag försöker göra som du vill :angel:

Jag har ju sagt att du inte ska moderera med lovikkavantarna på :mad:

Snuffsan skrev:
Skylla ifrån sig va? *fnys*

nä nä jag pratade i telefon samtidigt och då blev det fel :o det är inte alltid jag gör allt medvetet :angel:

Men du hade ju svaret till Mandalaki :bow:

Men du har inte rätt alltid, det är det jag som har,,,,,,,,,, ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 486
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka