Bara JAG som är lat?

Sv: Bara JAG som är lat?

Jag tycker själv att det borde sökas mer på gamla trådar för att undvika den (ibland extrema) upprepning som hela tiden sker. Självklart är det befogat emellanåt att starta nya trådar om samma ämne, men i vissa fall blir det fånigt. Däremot tycker jag man ska fundera på varför man väcker en gammal tråd. Vad är det i tråden som gör den värd att återuppväckas och vad har jag att tillföra den? Ett inlägg av medhållande karaktär utvecklar knappast tråden och gör det också svårt att spinna vidare. Effekten blir snarare en "putt", fast där själva "puttandet" kommer lite väl sent i tid.

Sv: Bara JAG som är lat?

Om det är bra styckeindelat så kan jag läsa det, är det inte det så hoppar jag över det! Går inte att läsa texter som inte är styckeindelade...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Raderad medlem 149639
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 938
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama