Sv: Skäms på er seniorer!
Klart att man bara kan lägga ner - och själv brukar jag välja att göra det. Nu tog jag Chrysler som ett exempel därför att jag VET att hon har varit uppe i trådar här på Senior där hon blivit påhoppad - och försökte förklara VARFÖR jag tror att det är så för henne. Sedan kan hon, som du skriver, självklart ha en hel hög med bra förklaringar till varför det är som det är.
Jag kanske också ska tillägga att för min egen del så har jag övergått till att tycka Chrysler skriver inlägg som jag tycker är okej, även om jag inte alltid delar hennes uppfattning! Och därmed har också trovärdigheten vuxit i mina ögon. det bevisar ju också att man kan ändra sin syn på en person allteftersom.
Dessutom kan jag tycka att det någonstans är viktigt att man inte lägger ner så fort ens egna åsikter inte stämmer överens med någon annans. Man måste ju få diskutera saker och ting - annars är ett forum som Buke helt meningslöst.
Men jag minns när vi till exempel diskuterat homosexualitet så har A gett B på tafsen för att B tror att homosexualitet är en sjukdom. I nästa inlägg kallar A person B för dum i huvudet för att B tror att homosexualitet är en sjukdom. Och precis där faller min aktning för A med ett plums. A är inte bättre än B, eftersom hon använder samma argument för att B är dum som B använder för att säga att homosex. är en sjukdom!
B har rätt till sina åsikter, hur fel man än tycker att de är! Tycker jag alltså, och det brukar jag få på skallen för ...
Till sist: jag brukar inte gå in på Gnägg, just för att jag tycker att trådarna där ofta är helt meningslösa (!) och dessutom urartar.
Men lägger man ut en totalt vidrig bild på sin häst får man ju räkna med att kommentarerna inte blir så berömmande ...
LITE självkritik måste man ha - också på nätet.
Men nu ska jag ut i verkligheten i stället!
Tjooolahoooooo!