Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn ....verkar ju vara ett jäkla mysterium... :confused: Vill ni hjälpa mig med en liten sak bara? Jag sitter och försöker planera nästa...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har bokstavs barn ,har ni provat att ge mindre socker i matväg .Tex mat .godis.läsk.sylt .saft :confused: vi har provat att...
Svar
17
· Visningar
1 662
Senast: cinnas
·
  • Låst
Övr. Barn Det måste ju börjas i tid så det är ju bäst att man stakar ut sina barns karriär redan i tidig ålder. Inte minst för att de ska slippa... 2
Svar
22
· Visningar
2 165
Senast: millus
·
  • Låst
Övr. Barn Läste en rubrik på UNT i dag där det stod att "4-åringar dricker läsk dagligen". Likaså har det ju varit en massa andra larm i alla... 2
Svar
32
· Visningar
2 800
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Kan socialen verkligen omhandertaga barn for att foraldrarna byter blojor for ofta ??? Artikel Och dessutom rova bort barnet i... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 934
Senast: Görel
·
C
  • Låst
Övr. Barn Brukar ni tippa könet på den kommande bebisen, bland era vänner och bekanta?? Vad går ni på då i så fall? Min mamma ska enligt egen...
Svar
3
· Visningar
1 361
Senast: Stollan
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag fick mitt andra barn för en vecka sedan och börjar nu längta efter att få börja rida igen! Förra gången väntade jag nog ca 1,5...
Svar
6
· Visningar
1 808
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Magen växer, och nu är det snarare "Mage med Lydia", än Lydia med mage.. Har 8,5 veckor kvar till BF. Fast sista månaden växer man ju...
Svar
9
· Visningar
1 414
Senast: Lydia
·
  • Låst
Övr. Barn Jobbar på förskola, vi har 23 barn på tre heltider och en chef som inte lyssnar. Nu kommer en av våra femåringar flytta till våren. Men...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: zilla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Mamma mamma!!!!!!! Det växer hår i mitt ansikte!!!!! *PANIK* Va? Gumman? Vad är det? vad är klockan? Gud vad händer...
Svar
6
· Visningar
1 389
Senast: Happimess
·
  • Låst
Övr. Barn Jag deppar ihop snart Ingenting jag gör verkar vara rätt längre,har på väldigt kort tid gått upp och ner hela tiden i humöret,ner när...
Svar
17
· Visningar
1 591
Senast: maiagull
·
  • Låst
Övr. Barn Såg just rapport där de tog upp att de svenska eleverna har sämre mattekunskaper än för 8 år sedan. Det har bara gått utför och nu har... 2
Svar
22
· Visningar
2 228
Senast: Mampas
·
J
  • Låst
Övr. Barn Idag är det en ledsen Jippo som skriver, vi har tagit beslutet att avliva vår hund idag :cry: Han har allt sedan vår bebis kom för 6... 2
Svar
28
· Visningar
3 086
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska snart bli mamma, är i v 37, o känner mig bara så trött!!! Är det normalt ni som fått barn tidigare? :( Jag orkar ingenting och...
Svar
17
· Visningar
1 912
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn Det är definitivt dags för Selma att spotta ut sina nappar för gott. Hon har bara använt dem när hon ska sova, sen ettårsåldern (blir 3... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 261
·
  • Låst
Övr. Barn Det som förr hette dagis har nu bytt namn till förskola och har, åtminstone på pappret, en pedagogisk inriktning. Jag har lite... 2
Svar
26
· Visningar
2 889
Senast: kamomillo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Maste bara fraga er graviditetsexperter: ar det normalt att urinen ar lite grumlig nar man ar gravid? Varfor i sa fall? Tror jag ar i...
Svar
1
· Visningar
3 847
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som är "insatt"(kunnig) i ämnet och vill svara på lite frågor??
Svar
9
· Visningar
3 592
  • Låst
Övr. Barn Liten spinoff på internattråden.... Tror ni att det går att kombinera småbarn och en egen yrkeskarriär? Jag har genom mitt... 2
Svar
31
· Visningar
3 226
·
E
  • Låst
Övr. Barn Efter att hela mitt liv sagt att jag ALDRIG skall skaffa barn, är jag nu i femte månaden och jätteglad över att få bli mamma, stolt... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 951
Senast: Ewa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka