Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I massor av kulturer går det utmärkt utan napp.
Som sagt vi är inte inställda på att ha barnen vid bröstet hela tiden. Själv hade jag tur, båda mina åt snabbt på båda brösten och var nöjda efter det. MIn pojke spottade ut nappen vid precis 6 månader, och flickan hade den bara sin första vecka.Vad är det som gör att vi har ett behov att proppa igen munnen på våra barn?
Kanske hade du tur att hon inte började med tumme som din bror då?Stollan skrev:Hos oss kom nappféen och hämtade napparna när min dotter fyllde fyra och och det var lite gnöl den kvällen men barn vänjer sig väldigt fort.
.
O med det menar du att vi som inte kunde amma så länge är sämre mödrar eller?Silverkedjan skrev:Vidar hade fri tillgång till mig så länge han ville. Vilket resulterade i att han inte behövde fingrar, nappar eller snuttefiltar. Han lade själv ner amningen när han var 1½ år för då var maten mer spännande.
Jag bär hellre en unge hela dagen än proppar till munnen för att få tyst på den. Och tänker göra likadant med tvåan..