Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Pga av underkylt regn sa var skolbussarna installda igar sa bada tjejerna var hemma fran skolan. M klagade under eftermiddagen och...
Svar
14
· Visningar
1 267
Senast: Ramona
·
N
  • Låst
Övr. Barn Min arbetskollega gick tidigt i höstas på mammaledighet då hon skulle föda i nov. (det var pg av jobbet hon gick tidigare) när hela nov...
Svar
11
· Visningar
1 342
S
  • Låst
Övr. Barn Nu känner jag mig som en hispig mamma, men det är väl så att alltid ska man oroa sig för något?! Över julhelgen och efterföljande...
Svar
4
· Visningar
1 538
Senast: samtson
·
  • Låst
Övr. Barn Sedan en tid så är mellansonen, 9 år och pappa i huset ständigt i luven på varann. Senast i dag så skrek sonen att han hatar sin pappa o...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: superbusan
·
  • Låst
Övr. Barn Blir lite fundersam över föräldrar när det gäller tonåringar och alkohol. Finns så många olika! Vissa är ju helkonstiga, andra...
2
Svar
25
· Visningar
2 751
Senast: Lambi
·
P
  • Låst
Övr. Barn Har för länge sedan haft en diskission beträffande sambons ex, dom har barn tillsammans, 2 grabbar på 8 och 10 år. Jag har alltid...
2
Svar
28
· Visningar
4 178
Senast: Wassego
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur mycket sammandragningar har ni och när började de? Jag tycker att jag har ganska mycket, och hade det även förra gången. Jag ringde...
Svar
7
· Visningar
1 326
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Jag lovade ju att återkomma med en rapport... :p Före jul, när jag skrev förra nappavvänjningstråden, så hade hon tre nappar, varav...
Svar
2
· Visningar
897
·
R
  • Låst
Övr. Barn Igår fick vi gå på ultraljud! :bump: :bump: :bump: Vi trodde att jag var i 19e veckan och att bäbisen ska komma den 4e juni, men tji...
2
Svar
24
· Visningar
2 180
Senast: Raeman
·
  • Låst
Övr. Barn Vad har erat barn för stl på kläderna? vad kan de ?gå? Prata enstaka ord? Sova hela natten? Sova i sin egna säng? Sover i eget...
Svar
6
· Visningar
1 982
Senast: zilla
·
  • Låst
Övr. Barn Hur är reglerna egentligen? Om jag eller sambon skulle bli riktigt sjuk, bryta benen eller likn. som omöjliggör att man kan ta hand om...
Svar
11
· Visningar
1 305
Senast: Bubbla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag väntar nu vårat första barn och allt jag kan tänka på är alla hemska saker som kan hända, känns inte som jag kan glädja mig åt...
Svar
19
· Visningar
3 494
Senast: Cari
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min karl har blivit bjudna pa dop hos en familj i Luxemburg. Vad skall man ge i present (vad vill man som foralder att barnet...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: Darby
·
  • Låst
Övr. Barn Nu ska vi ha vårt första kalas med dotter och klasskamraterna i förskolan. Det har inte varit så många kalas på höstterminen, bara ett...
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: Kalinka
·
  • Låst
Övr. Barn Fantastiskt! Trodde aldrig att det skulle gå över, men nu äntligen verkar det ha gett sig och jag mår toppen. Men det dröjde ju också...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: Indyhope
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har några bra tips på hur man kan göra för att hjälpa sitt barn för att komma över blyghet? Selma är väldigt blyg för vuxna...
Svar
7
· Visningar
1 184
Senast: biffen
·
  • Låst
Övr. Barn Det här är så tråkigt. Det händer precis ingenting. Förra grav så blev jag tjock direkt, kunde inte komma i något av mina normala...
Svar
1
· Visningar
901
·
  • Låst
Övr. Barn Efter senaste dusten med min systers barn blev jag smått bekymrad. Min syster hade ont i ryggen och jag föreslog att hennes son (11 år)...
2
Svar
28
· Visningar
4 524
Senast: Lobelia
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har reflekterat över två saker när min lillasyster kollar på barnprogram. Det första är, varför kör dom ens klassiska musikstycken...
Svar
8
· Visningar
2 451
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Övr. Barn Nu behover jag ert stod!!! M (snart 12) aker pa skolresa idag! 3 hela dagar ska hon vara borta!! :eek: :cry: Vi ar ju tva-sprakiga i...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Jillybean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gift vid första ögonkastet 2024
  • Sånger som du hatar
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur