Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Jag jobbar inte fulltid, har gått ner i tid för att hinna lämna sonen på dagis osv men tar inte föräldraledigt utan har alltså bara gått...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: Snurrfian
·
M
  • Låst
Övr. Barn En total rookie på området... undrar hur man bäst kollar ägglossning etc. inte för att det är dags än men kanske bra att kolla i förväg...
Svar
19
· Visningar
9 791
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Lillemans mamma sitter på psyket och har bott där i 5 veckor nu, det verkar som att det dröjer ännu ett tag innan hon kommer hem...
Svar
17
· Visningar
1 357
Senast: Sablar22
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i v 28 och nu börjar min graviditet bli något jobbig. Jag har mått jättebra hela tiden fram till v 22 då jag fick en...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 274
Senast: Klintan
·
  • Låst
Övr. Barn Nyligen separerad men barnen (15 + 18 år) bor mestadels kvar hos pappa av praktiska skäl. Gården var hans så jag fick flytta. Han...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 611
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Las endast om du inte har nagot emot sliskiga mina-barn-ar-bast tradar :love: :banana: Nyheterna har ju pa sistone dominerats av...
Svar
6
· Visningar
1 169
  • Låst
Övr. Barn Angående fjortisar Varför får dom order att försvinna då dom i egna trådar ställer frågor och vill diskutera det som rör deras barndom...
Svar
14
· Visningar
1 432
Senast: escodobe
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min son ska ha 2-års kalas tillsammans med sin kompis om ett par veckor. Vi vill ha kalas för att vi vuxna tycker att det är roligt att...
Svar
3
· Visningar
1 806
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Och apropas alla string-diskussioner...Nar jag vaxte upp (pa 70-talet) sa anvande INGEN utom de arma tjejer som hade s.k. jatterattar...
2
Svar
21
· Visningar
3 147
Senast: escodobe
·
  • Låst
Övr. Barn Halv sju i morse kom Vidars lillebror ut, 51 cm och 3,5 kg, uppenbarligen färdiggräddad fast det var mer än två veckor kvar... Nu mår...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 581
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn "Utöver ämneskunskaper krävs det en hel del av en lärare, fritidspedagog eller förskollärare. Redogör för och reflektera över kunskap...
Svar
15
· Visningar
1 556
Senast: benjamin
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som blev illamående i er graviditet hur beteddes sig det? Endast morrnar eller kan det komma lite hur som helst? För min vän har...
2
Svar
23
· Visningar
2 495
Senast: Magdalena
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag blir snart tokig på min sons sönderplockande av möbler och pillande på farliga saker som han inte får ha!!! :confused: Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
1 991
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har funnit källan: HÄR Någon som har Tidningen Illustrerad vetenskap? Alazzi hade ledtråd och kanske tidning? Någon annan?
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: alazzi
·
E
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! Som Flera av er säkert kommer i håg så gick det illa sist! Vårt väntade barn mådde inte alls bra så vi var tvungna att...
Svar
13
· Visningar
1 678
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Detta är en tråd som vänder sig ENDAST för de som har barn TACK! Min äldsta dotter är 9 år och född i tonårstrotsen. Hon kan vara en...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 709
Senast: Welsh
·
N
  • Låst
Övr. Barn Litegrann spinoff på tråden (trådarna?) på senior om perfekta pojkvänner, och litegrann på den om att lyda här på barn. En sak som...
2
Svar
24
· Visningar
2 021
  • Låst
Övr. Barn Super-Nanny, ett engelskt program. Jag har nu sett första delen av det, intressant :crazy: :eek:
Svar
12
· Visningar
1 144
Senast: Sablar22
·
K
  • Låst
Övr. Barn Min sambo har ett barn sedan ett tidigare förhållande. Barnet är 4 år gammal och bor hos oss vartannan helg. Det fungerar bra...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 676
T
  • Låst
Övr. Barn Igår kom pappa upp och tyckte bestämt att jag skulle gå och lägga mig vid tio. Jag är van att gå å lägga mig runt 5, så jag frågade...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
27 327
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gift vid första ögonkastet 2024
  • Motionscykel?
  • Dejtingtråden del 38