Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Låter säkert men också dyrt. Någon som vet vad priset ligger på för den för nyfödda upp till 13 kg med bas till bilen? Har ingetn...
Svar
5
· Visningar
1 573
Senast: B&B
·
  • Låst
Övr. Barn Ja igår fick vi lämna det hemska beskedet att en pojke i våran klass (förskoleklassen) inte orkade kämpa längre mot sin cancer. Han dog...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: antiloop8
·
M
  • Låst
Övr. Barn Det otänkbara hände... Vi skulle på vanlig kontroll hos MVC och vi var i v.39+1. Allt var bra och barnmorskan skulle bara kolla...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 408
Senast: IWANNABE
·
  • Låst
Övr. Barn Allt händer tydligen på en gång :idea: Min bebis har börjat gå :banana: Hon har fått sina 3 första tänder.....hon kan gå på...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Snurrfian
·
T
  • Låst
Övr. Barn Borde ha fått mens i fredags +-2 dagar men inget har kommit men jag har ont i magen som jag brukar få vid mens :crazy: även brösten...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: anhe
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tog det för ER att bli gravida? Var ni bara spontana och hade sex eller räknade ni ut tid för ägglossning och "körde på då"...
2
Svar
31
· Visningar
7 934
Senast: corona
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Jag har haft så grymt otroligt konstiga drömmar på sista tiden! Helt mysko!! :crazy: Jag är ju 20 och har drömt när jag sover flera...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: zazzabella
·
  • Låst
Övr. Barn Ok, dum fråga kanske men känner mig lite yr idag. Om man har 28 dagars är det då mellan första dagen och första dagen på mensen (på...
Svar
1
· Visningar
1 737
·
  • Låst
Övr. Barn Vad hände med vår mysiga lilla kille? Lilleman har inte skött sig så bra den senaste tiden, fröken ringde hem igår nämligen. Varje...
2
Svar
30
· Visningar
2 381
Senast: Sastra
·
M
  • Låst
Övr. Barn Igår var jag och köpte en dubbelpack med grav.test och tänkte "här ska jag jävlar i mig inte skämmas för någonting" och sa glatt till...
2
Svar
37
· Visningar
2 715
M
  • Låst
Övr. Barn Nu är jag så trött, härligt trött förvisso, att jag knappt orkar gå och lägga mig :D . Jisses! Så här kommer det nog att vara ett tag...
Svar
12
· Visningar
1 422
Senast: Missemyran
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter går i trean, och har alltid haft lätt för sig i skolan. Nu hade de haft någon kunskapslek grupp härom dagen och hon hade väl...
Svar
13
· Visningar
1 613
·
A
  • Låst
Övr. Barn Dagarna går med stormsteg och min lilla loppa närmar sig sin ettårsdag den 6/3: :eek:, samtidigt som jag är glad och stolt över att hon...
Svar
9
· Visningar
1 279
Senast: Basilika
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har sett, hört och även läst att en del barn äter sina snorkråkor. Tycker det är väldigt äckligt, och hoppas innerligt att inte mina...
Svar
19
· Visningar
7 079
Senast: Eve
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som är/har varit gravida, har ni varit sjukskrivna någonting under graviditeten och i såfall, varför? Jag är nu i v.13 och är...
Svar
14
· Visningar
6 974
Senast: chio
·
  • Låst
Övr. Barn Pratade ni igenom med er partner om hur ni ville uppfostra barnen och vilka regler som ni tyckte var rimliga? Såg nåt avsnitt av det där...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: ameo
·
F
  • Låst
Övr. Barn Lilla tjejen börjar bli stor damen... 6 månader för att vara exakt. Då kommer problemen... att äta vanlig mat och jag skulle vilja höra...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: Feykír
·
C
  • Låst
Övr. Barn När, efter att man har fått barnet, kan man egentligen ge sig iväg på solresa (med barnet...)? :) Ska ha barn till försommaren...
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: Nordstjernan
·
N
  • Låst
Övr. Barn Några av er här på buke har ju varit gravida, att döma av de många och livliga trådarna senaste åren :) Har ni några små tips på...
Svar
11
· Visningar
1 942
Senast: Nordstjernan
·
  • Låst
Övr. Barn ...eller Dolly Parton ammar :smirk: Att amma är ju mysigt och nyttigt. Det finns inga som helst skäl att låta bli, om man KAN...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat