It´s a boy!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: It´s a boy!

He he en av mina kompisar fick nummer fyra för ett tag sen hon hade tre grabbar innan och så blev det en konstigt tjej. Hon kallade henne för honom .... ja hon sa att det var ganska förvirrande med en annan sort.

Sv: It´s a boy!

:) GRATTIS :)

Jag vill också ha barn, har försökt i ca 2 år nu, det kanske är tid att ringa och beställa tid på MVC för att kolla så allt står rätt till!!!!

Eller, det kanske är svårt att bli med barn? Har gjort...*gulp* tre aborter när jag va mkt yngre...Kan det ha blivit nå fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Har precis införskaffat en ny väst, en Racesafe :love: Innan dess hade jag en Outlyne, som jag bokstavligen H A T A D E... Den satt...
Svar
17
· Visningar
2 427
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Åhhh, jag är SÅÅÅ flyförbannad att det finns bara inte!:mad: Kan börja länka till min gamla tråd som har lite med ämnet att göra...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Pappa har haft brukshundar sen Eldkvarn brann ungefär. Men med stigande ålder tycks hans blödiga gener helt löpt amok. Om vi tar tre...
Svar
8
· Visningar
1 434
Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka