Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har ett tag gått och sneglat på våra kortlekar, som legat oanvända sen Adam var länsman, ungefär... Ett av skälen till att jag inte...
2
Svar
20
· Visningar
5 144
Senast: Björk
·
Småbarn Jag håller på att dra igång en föräldragrupp på vårt dagis. Största anledningen är att de vill flytta vårt fina dagis från dess...
Svar
0
· Visningar
694
Senast: Jamtland
·
Övr. Barn Det går ju ett program på tv om detta. Hälften av föräldrarna litar på terapeutens råd och tar bort pressen på barnet att äta. Andra...
Svar
11
· Visningar
3 359
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år Jag gjorde abort i januari, var i v12/13. Efter detta hade jag p-ring i ca 2,5 månad men tog ut den pga biverkningar så jag är nu helt...
Svar
5
· Visningar
3 928
Senast: EvelynK
·
Gravid - 1år Ja, nån som vet om det är farligt? Råkade gå emot häststaketet med magen och fick världens stöt, sådär så man blir lite matt i musklerna...
Svar
4
· Visningar
3 458
Senast: Thera
·
Övr. Barn Idag ringde en telefonförsäljare hit från ett serietidningsförlag och bad att få prata med *min dotters namn*. Jag talade kvickt om...
2
Svar
23
· Visningar
3 742
Senast: cirkus
·
Småbarn Jag är pysselsugen men min fantasi är dålig. Så jag behöver tips på vad man kan göra tillsammans med en 2,5 åring. Idag tänkte jag...
2
Svar
21
· Visningar
4 231
Senast: Mitten
·
Småbarn My 2,5 år påbörjade sin inskolning på förskolan för en månad sedan. De tre inskolningsdagarna gick jättebra och att lämna henne första...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 113
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Jag har en son på 6 år som är väldigt krävande i dagsläget, det ska hela tiden hända något.... Mina ideer är helt tomma på vad man ska...
2
Svar
21
· Visningar
6 400
Senast: Badger
·
Övr. Barn Min son är 6-år och inte i närheten av att vara torr på nätterna. Dagtid har han varit torr sedan han var två år, så där finns inga...
2
Svar
20
· Visningar
5 066
Senast: anhe
·
Övr. Barn Min brorson ska snart döpas, men jag har inte en aning om vad man ger i doppresent? Vad uppskattade ni att få till era barn?
Svar
8
· Visningar
1 855
Senast: cherie
·
Småbarn Snart blir vår lilla fröken ett år, och föräldradagarna börjar vara på upphällningen... Vi har räknat på lite olika alternativ, och hon...
Svar
9
· Visningar
1 262
Senast: Sandra78
·
T
Gravid - 1år Hej! Nu börjar min förlossning närma sig och paniken kommer och går. Första förlossningen gick så fort (och väldigt bra) att jag...
2
Svar
27
· Visningar
4 270
Senast: Cambrie
·
Småbarn Tänk vad skört livet kan vara, att allt bara kan vara som vanligt, för att sen ett par timmar bara vändas upp och ner. Trode först att...
2
Svar
23
· Visningar
4 650
Senast: Sar
·
C
Övr. Barn Jag arbetar en viss procent med barn/ungdomar ochäven saker kopplade till ex föräldravandringar/nattvandringar osv. I gruppen sitter det...
2
Svar
30
· Visningar
4 131
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Har en treårig kille som vi snart inte rår på här hemma. Han har ett hemskt ruskigt humör. Slår lillebror ( 1½ år) hela tiden, drar sig...
Svar
8
· Visningar
6 047
Senast: Arabis
·
Gravid - 1år vad gör ja åt den? Villiam är nu 5 veckor, och har jätteproblem med huden på rumpan. vi är noga med att byta blöja snabbt, tvättar...
2
Svar
25
· Visningar
5 305
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Har haft ont i mina bröst fram å tillbaka ett tag. I morse kom illamåendet från hell, var riiiiktigt nära på att kräkas (har fobi för...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: aneka
·
Övr. Barn Är det konstigt om man skulle döpa sitt barn till samma namn som barnets farfar? Eller till annan nära släktings namn? Om man tycker...
2
Svar
22
· Visningar
3 686
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Någon som vet om det finns några regler för hur kort inpå en vårdnadsutredning är tänkt att lämnas till TR som man kan kommunicera den...
Svar
15
· Visningar
2 166
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka