Tänk vad livet kan förändras på bara ett par timmar. . .

Sv: Tänk vad livet kan förändras på bara ett par timmar. . .

Oj vilka tänkvärda ord....tårarna rinner när jag läser er historia, så gripande. Vill skicka mina allra varmaste styrkekramar som går att skicka. Som flera skrivit så är detta varje förälders mardröm, samtidigt som man tror att "det händer inte oss"....Många kramar:love:

Vår gosse är laktosintolerant och nu när vi var på vc ville jag att de även skulle ta blodprov även på gluten (kändes lite hårt att begära en tarmbiopsi i första läget) då jag har en bror samt en moster som är glutenintoleranta men det ville inte läkaren. Imorgon får vi svaret om det är leukemi eller inte....

Gira

som nu åker fram och tillbaka till sjukhuset mest hela tiden. Pappa är också akut dålig men där är det blodpropp i båda lungorna. Känns lite konstigt att en 68årig frisk man i god kondition som gör klassikern varje år helt plötsligt blir riktigt sjuk... han som varit hälsan själv. Nåväl för stunden är det bara att bita ihop och ta en sak i taget, men det börjar bli lite mycket nu :(

TACK för att du delar med dig! :bow:
Jag blir arg på läkarna som inte tog er från början på allvar, men det är typiskt.:mad:
De kan vifta bort en och tro att det är något annat!:mad:
Tur att ni till slut fick en ordentlig undersökning och fick reda på vad det var. Att det var Leukemi är ju otroligt sorgligt och jag lider med er!
Styrkekramar från här!

Vår gosse är laktosintolerant och nu när vi var på vc ville jag att de även skulle ta blodprov även på gluten (kändes lite hårt att begära en tarmbiopsi i första läget) då jag har en bror samt en moster som är glutenintoleranta men det ville inte läkaren. Imorgon får vi svaret om det är leukemi eller inte....

Håller tummarna för sonen, hoppas ni fick positivt besked!

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 170
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 708
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 498
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden