Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Svar
6
· Visningar
1 186
Senast: via
·
Avel Min 3-åriga hingst godkändes i dag. Helt otroligt, har inte förstått det än. Han fick i alla fall 88888=40 poäng och G. :) Dessa... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 353
Avel Det är väl inte meningen att det ska bli ngn betäckning!? Fryst semin verkar gå bort.. hittar en annan hingst som verkar KANON! Ragazzo...
Svar
14
· Visningar
1 156
Senast: Görel
·
Avel Var det någon som var nere nu i helgen? Intryck och åsikter? Vilka fastnade ni mest för och varför? Var nere själv och såg det... 2
Svar
29
· Visningar
3 207
Senast: GiG
·
K
Avel Jag har hittat min drömhäst, o jag är så glad. Förut när jag var ute o gick kom jag på mig själv med att nynna "min lilla ponny min vän...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Görel
·
E
Avel Mitt ena föl (snart 5 månader) äter inte havre, betfor, Krafft, lusern eller mineraler. Däremot äter hon hö och ensilage så mycket hon...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Rodde
·
P
Avel jag har ett skimmel sto och ska betäcka med stravinsky ( svart) tror ni att det kommer att bli ett svart föl? jag hoppas på det. =)
Svar
8
· Visningar
998
Senast: malinsky
·
C
Avel Detta må vara en svår fråga men hur kraftig är en "normal" Welsh Cob i genomsnitt? Hur viktbärande är den i regel? Kan man jämföra den...
Svar
6
· Visningar
1 425
Senast: Maskros
·
P
Avel många dygn går ett sto dräktigt? har hört så mycket olika så jag blir tokig snart.
Svar
13
· Visningar
976
Senast: Francess
·
Avel Brukar man verkligen betäcka en 2-åring? Har aldrig hört talas om det förrän nu när en kompis tittat på en som var betäckt!!
Svar
11
· Visningar
1 563
Senast: Asterix
·
Avel Ja, det är bara det jag vill veta...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: Asterix
·
Avel En fråga som jag har grunnat på.. Vad är det egentligen för skillnad på linjeavel och inavel? Finns det någon som är insatt, som kan ge...
Svar
17
· Visningar
2 334
Senast: styggasyster
·
C
Avel Är det någon som vet mer en jag om shettisutställningar ( jag kan ingenting :d ) Någon hemsida om utställningar? Får man tävla med...
Svar
3
· Visningar
818
C
Avel Söker efter resultat för en shettis hingst som visades på Bjärsjölagård i år!!!!! maila/ skicka gärna privat
Svar
4
· Visningar
709
S
Avel :o Jag blev lite nyfiken på vad som gäller avelshingstar och roterad testikel. Eftersom min egen unghingst 2,5år, fick konstaterat...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: ameo
·
Avel Mitt sto med föl vid sidan har en gammal sparkskada som hon började få ont av när hon var högdräktig i våras. Det sitter på framsidan av... 2
Svar
38
· Visningar
2 694
Senast: Nafayette
·
Avel Hur är det med fryst kontra färsk sperma? Jag har läst att det inte "tar" lika lätt med fryst som med färsk. Vad har ni för...
Svar
11
· Visningar
1 463
Senast: Boop
·
I
Avel Jag lägger detta på travforumet eftersom det är varmblodstravare frågan handlar om. Och chansen är större att jag kan få svar här...
Svar
10
· Visningar
1 527
Senast: sussisus
·
C
Avel Jag vet inte hur många här som brukar åka ner till Bruksprovet på Flyinge i februari varje år ? Själv gör jag det och tycker att det är...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: ameo
·
W
Avel Jag vet att han exporterats till USA, men inte när... någon som kan hjälpa mig? Skulle dessutom bli jätteglad om någon vänlig själ...
Svar
10
· Visningar
1 017
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka