Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Såja, nu har de nya bilderna kommit. Så ni som var intresserade av att se hur en P.R.E/Lipizzaner korsning kan se ut (ni var en del som...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Mickis2003
·
S
Avel Tips på fina fullblodshingstar för ridhästavel?
2
Svar
25
· Visningar
2 735
Senast: Elektron
·
Å
Avel Hej! Är det bara jag som har en häst efter Rocky 770? Är nyfiken på hur andra Rocky hästar ser ut och är i temperamentet. MVH // Åska
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: rubytoo
·
K
Avel Hej Mitt ungsto fick ehrlichias förra året och behandlades på ett väldigt tidigt stadium. Har sedan dess verkat vara frisk. Nu har jag...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: FT_ryttare
·
Avel Det verkar som om många här inne avvänjer sina föl väldigt tidigt, vid fem månader och så. Varför? Är det ingen annan än jag som...
2
Svar
26
· Visningar
2 026
Senast: ottopotto
·
Avel Kele växer vidare så det knakar, lyckats hålla ivägrasandet på höjden under hyfsad kontroll över sommaren (men nu drar hon iväg igen)...
Svar
15
· Visningar
1 267
Senast: backafall
·
K
Avel Det har varit flera trådar om det här med avvänjning nu, men jag har en annan fundering. Min lilla hingstunge förlorade ju sin mamma...
Svar
16
· Visningar
1 165
Senast: knyttet
·
Avel Kortisfråga. Relevant och Revan som finns att tillgå som TAI via Flyinge, är det ngn utav er som vet ngt om deras avkommor. Avgifterna...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: selmaH
·
B
Avel Har en riktig tuffing hemma med hingstfasoner så det sprutar ur öronen!! Kastrerades vid 2 år,är nu 12,men lika tuff idag...pust... Har...
Svar
10
· Visningar
1 553
Senast: Pretty_Fly
·
K
Avel Kan jag kastrera min hingst redan nu? Han är 8 månader, drygt. Vad jag förstår finns det ingen forskning på om utvecklingen verkligen...
Svar
7
· Visningar
11 045
Senast: Kola
·
L
Avel Mitt dräktiga fullblodssto är mycket nervöst lagd och efter ett antal smällar har jag nu blivit lite rädd och osäker, vilket hon...
Svar
6
· Visningar
794
W
Avel Inspirerad av den utsökta stofamiljs-tråden startar jag här en tråd där jag skulle vilja ha hjälp med stam/info om alla...
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: wintersnowdrift
·
Avel Är det någon som vet något om denna hingst?? Vem tävlade den och vilka klasser den gick osv. Det jag vet är att den är e. Landgraf-...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: rubytoo
·
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: via
·
Avel Min 3-åriga hingst godkändes i dag. Helt otroligt, har inte förstått det än. Han fick i alla fall 88888=40 poäng och G. :) Dessa...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 352
Avel Det är väl inte meningen att det ska bli ngn betäckning!? Fryst semin verkar gå bort.. hittar en annan hingst som verkar KANON! Ragazzo...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Görel
·
Avel Var det någon som var nere nu i helgen? Intryck och åsikter? Vilka fastnade ni mest för och varför? Var nere själv och såg det...
2
Svar
29
· Visningar
3 207
Senast: GiG
·
K
Avel Jag har hittat min drömhäst, o jag är så glad. Förut när jag var ute o gick kom jag på mig själv med att nynna "min lilla ponny min vän...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Görel
·
E
Avel Mitt ena föl (snart 5 månader) äter inte havre, betfor, Krafft, lusern eller mineraler. Däremot äter hon hö och ensilage så mycket hon...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Rodde
·
P
Avel jag har ett skimmel sto och ska betäcka med stravinsky ( svart) tror ni att det kommer att bli ett svart föl? jag hoppas på det. =)
Svar
8
· Visningar
995
Senast: malinsky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix