Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Nu blir jag tokig! Har sökt efter vidare stam på ett sto som är mamma till en bekants valack, ska försöka ta reda på vilken stofamilj...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Zuzzi
·
Avel Hejsan Jag har kollat på ett sto föl efter Don Castillon. Skulle vilja veta lite mer om honom vad han har gjort och vad det är för häst...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Görel
·
T
Avel Är det någon som vet om For Feeling är godkänd inom Danskt Varmblod's förbund? Vi kommer att flytta till Danmark och ta med mitt...
Svar
10
· Visningar
983
Avel Vart är egentligen det bästa stället att hitta samlad information om aktuella trav hingstar som står till förfogande till avel?
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Bodbäckspålle
·
S
Avel Någon som vet något om denne fullblodshingst?
Svar
14
· Visningar
1 271
Senast: rubytoo
·
A
Avel Är nyfiken på den hingsten, som jag inte vet någonting om, har nämligen sett en häst efter honom som var så enormt rörlig! (hopphäst)...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Hrdina
·
F
Avel hej, det verkar finnas ganska många härinne som har bra koll på stammar! Så snälla hjälp mig med detta om ni kan..Att monacos pappa...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Burra
·
Avel Hur gammal är era föl nu och hur höga är dom? Hur stora var dom som nyfödda? Tycker det är roligt att höra hur höga andras är och...
Svar
17
· Visningar
1 773
Senast: grimman
·
Avel Nån som känner till honom, han är premierad..hur kan man söka avkommor?? http://www.leicros.com/Bilder/Wafvel4.jpg
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: neywaz
·
J
Avel Någon som vet något om halvblodshingsten Courbett?
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: JeaW
·
S
Avel hur stora är era 2002, or nu? vad är deras beräknande mkh (ungefär) som vuxen? Ras, kön? 2
Svar
21
· Visningar
1 713
Senast: Rodde
·
P
Avel Ska köpa treåring, vad ligger era -01or på, vad tror ni de slutar på som färdigväxta och färdigmusklade? Hittat en som ligger på 1,58...
Svar
14
· Visningar
993
Senast: portos
·
M
Avel Hej alla! Jag har en fråga jag inte tycker jag kan få svar på genom att läsa de andra diskussionerna, så jag hoppas någon snäll och...
Svar
6
· Visningar
1 264
Senast: Mirrah
·
J
Avel Jag har visst gått och köpt mig en shetlandsponny! :D En söt liten ettåring som ska få busa ihop med min halvblodskorsning (oxå...
Svar
4
· Visningar
973
Avel Ja, frågan är ju ställd här ovan. Men jag funderar på att skaffa en liten fölis på min nuvarande häst (tack för att jag köpte ett sto :D...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: malinsky
·
Avel Jag vet att det var en liknande tråd upp för ett tag sen, men jag försöker... Mitt sto betäcktes ganska sent och därför är hon bara...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: Thera
·
Avel Nu har vi kommit hem från Rikskvalitetstävlan, jag och min lille ponny. Och det är med blandade känslor... Ponnyn ifråga skötte sig...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: B-T
·
Avel Hej i höstrusket! Finns det ngn motsvarighet för blup för tex tyska, danska och irländska hingstar? Någon som vet var det går att...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Fredag
·
R
Avel Jag undrar vad folk tycker och tänker om artificiell insemination, alltså när man tar sperma från hingsten och inseminerar den i stoet... 2
Svar
31
· Visningar
2 872
Senast: CK
·
A
Avel Någon som har lite info om de danska hingstarna Triumph DH 294, Tiro (pappa till Triumph) och Weinbrand DH 195?? jättetacksam för svar...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka