Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel nu har jag betäckt mitt sto med Cornetto, har inte varit på kontrollen än men hoppas det tagit sig ;) Några fler som har betäckt med...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: maria_b
·
Avel Min föl kille föddes med fel på benet. Han gick på kotan höger bak. Det har rätat upp sig bra. I dag hade jag hovslagaren här för...
2
Svar
25
· Visningar
3 094
Senast: Rotterö
·
K
Avel Om man tappat bort registreringsbeviset för sitt halvblod. Vart hör man av sig för ett nytt. Finns alla papper sparade även fast stoet...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Görel
·
I
Avel Jag har två frågor... vad beyder dessa färger.. cream dun perlino hoppas ni kan hjälpa mig? :bump:
Svar
17
· Visningar
1 098
Senast: islands_lover
·
Avel Efter att i går suttit och läst en artikel om BackOnTrack och där något förvånande stod får ej användas på dräktiga ston (gick genast ut...
Svar
13
· Visningar
2 504
Senast: Lejonelle
·
K
Avel Säljer Ni era hästar som föl eller unghästar? Får Ni sålt era hästar som föl? Eller behåller ni dom utan att försöka sälja som föl och...
2
Svar
25
· Visningar
2 387
Senast: Ramona
·
Avel Är det någon som har numret till ammajouren, eller vad det heter? Dit man ringer om man förlorat sitt sto, eller föl? Har iof inte...
Svar
2
· Visningar
1 093
Senast: Olinda
·
E
Avel Jag har ett föl som snart nu är en månad gammal och jag har börjat fundera lite på hur hon kommer att se ut som vuxen. Hon är brun med...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: emindy
·
O
Avel Jag vet att det finns någonstans där man kan efterlysa ammor eller om man har ett sto som förlorat sitt föl, jag hittade här på buke men...
Svar
9
· Visningar
1 346
Senast: ameo
·
H
Avel Efter åtta dagar bestämde jag att mitt sto och pigga föl skulle få stanna ute på betet. Hade egentligen planerat att släppa dom senare...
Svar
8
· Visningar
3 474
Z
Avel Skulle vilja veta mer om hur denna raser är. Hur är de i lynnet, att rida. Är de klena eller tåliga etc... Hoppar de i allmänhet bra...
2
Svar
25
· Visningar
5 887
Senast: åke
·
T
Avel Är det för sent att betäcka min 13-åring för första gången? :confused: Hon är i fin kondition och hur fräsch som helst.. Har fött upp...
Svar
8
· Visningar
786
Senast: Tippa
·
T
Avel Skickade mitt sto på betäckning och de första veckorna gick åt till att behandla henne med hippotrim eftersom hon hade en bakt.inf och...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: Thuja
·
Avel Jag är inte alls hemma på områden kring avel och hingstar, registrering osv :angel: Men jag ska ev köpa ett sto med grå papper...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: clownen
·
Avel Har ett föl(?) i vårt stall som är 10 månader nu och nu precis i dagarna har ägaren börjat avvänjningen. Personligen tycker jag detta...
2
Svar
20
· Visningar
4 900
Senast: lis1e
·
Avel Är det nån som har avkomma efter honom?
2
Svar
23
· Visningar
2 638
Senast: whistler
·
Avel Jag vill nog betäcka mitt sto med Rubinrot när hon blir äldre och har avslutat sin tävlingskarriär, men jag har inte sätt många avkommer...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Natali
·
C
Avel Hej alla, nu har äntligen stallets sto klämt ut sin bebis. Jätte vacker och stor. Men vi undrar en sak. Kan hingstar bli apelkastade...
Svar
4
· Visningar
2 113
Senast: MetalFairy
·
Avel Skaffade för två år sedan ett sto. Hon har bra stam, trevlig extriör och ok gångarter. Tyvärr har vi haft lite otur, hon har skadat...
Svar
16
· Visningar
1 218
Senast: apocalypsen
·
T
Avel Undrar bara om det finns någon Welsh Cob på semin i Sverige? Vet inte om jag kan betäcka mitt sto naturligt, och vill reka om det finns...
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: ticki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka