Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

D
Avel Läste nån stans att en shettis kunde bära upp till 80 kg:crazy: Jag tycker att det låter lite orimligt...:eek:
Svar
19
· Visningar
4 678
Senast: Fannih
·
W
Avel Någon som vet vem dett är? Vad har han gjort? Har ni bild? Gärna snabbt svar!!
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: johannnna
·
Avel Nu har jag spekulerat lite.. Hur ställer ni er till avel på ston som ex är korsningar? Som aldrig är visade eller ens känd stam? Ston... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 347
Senast: syrran
·
Avel Skulle vilja ha så mycket info om denna hingst som möjligt. Tror han blev godkänd förra året i tyskland men skulle vilja veta stammen osv.
Svar
1
· Visningar
653
Senast: asan
·
J
Avel Vad lämnar han för avkommor?? Ska inte betäcka, däremot kanske köpa en kuse efter TipTop. Llite nyfiken på avkommor, psyke, ridbarhet...
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: asan
·
R
Avel Hur långt skulle ni kunna transportera erat sto för inseminering/betäckning? 2
Svar
34
· Visningar
2 234
Senast: elle12
·
Avel Om vi säger att jag skulle köpa ett hbl sto med gröna papper, och visar henne i sommar. Kan jag då visa henne med den avkomman hon fick...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: pastejja
·
Avel - är det normalt?! Pigg och glad i övrigt.. Tacksam för svar!
Svar
8
· Visningar
2 623
Senast: Tabitha
·
Avel Om man nu bortser från övrig ridbarhet, och bara fokuserar på munnar. Jag tycker vissa hingstar dissas väldigt hårt pga att de nedärver... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 526
Senast: borsalino
·
Avel ..att en ponnyhingst skall ha presterat på tävlingsbanorna för att kallas "prestationshingst"? I dressyr, i hoppning, fälttävlan? Kat B... 2
Svar
27
· Visningar
2 496
T
Avel Ser att många har sian Camiell Flamingo Z föl ute till salu, och verkar inte få dom sålda...:confused: Jag hade en Camiell avkomma som...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: Yvvi
·
F
Avel Behöver lite åsikter:) Har fått tips att använda Hip Hop i år till mitt sto. Storet i fråga är en stor individ men inte tung. Hon...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Sofia72
·
Avel ..så har jag nog hittat mina drömmars häst! :love: En holländare efter Immigrant (stavning?) och Waterman (stavning där också!?)... 2
Svar
20
· Visningar
2 318
Senast: Rosan
·
D
Avel Vad står KWPN för ?
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Pazuzu
·
Avel De flesta raser som finns idag som är nära ursprungsrasen har ofta 4 eller 5 gångarter. Islandshästen är en, jag har pluggat på om... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 400
Senast: Russinet
·
Avel Jag har två hästar, en gammal valack och ett sto som jag funderar på att betäcka (så småningom). Hur kommer min valack att reagera på...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: pinky
·
S
Avel Jag har en fullblodstravare som jag skulle vilja ta föl på, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Hur kommer man i kontakt med...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: Sombra
·
Avel Hingstkårningen i KWPN resulterade i dressyr Champion Zagreb (Rousseau - Jazz - Belisar) Ferosonen Rosseau har gått till ägarna i... 2
Svar
28
· Visningar
1 856
Senast: KickiH
·
A
Avel Hur många veckor innan beräknad fölning får man transportera ett dräktigt sto?
Svar
4
· Visningar
755
Senast: albasanis
·
Avel Tvättar ni juvren på era avelsston?
Svar
5
· Visningar
838
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka