Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag var på Irland tidigare i sommar och en bekant där har i år fått ett föl efter den svenska halvblodshingsten Polanski/Polewski eller...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: elle12
·
J
  • Låst
Avel tänkte bara kolla hur man vet vilken färg det blir på fölen...har kollat igenom föltråden där en del skrev att dom blir...
Svar
6
· Visningar
1 396
Senast: ameo
·
E
Avel Skulle gärna vilja se bild på honom samt info, om ngn vet? Har provat att söka på många ställen.. men hittar inget..:crazy:
Svar
1
· Visningar
627
Senast: pastejja
·
Avel Börjar så smått fundera över hingst till mitt halvblodssto e. Alpen Fürst - Ganesco - Chagall; inför nästa säsong.. Hittills har jag...
Svar
17
· Visningar
1 693
Senast: mydia
·
G
Avel Skulle inn til vet. i dag for å ta ultraljud av mitt sto i dag. Men etter en time med pröving å få henne inn i slepet ga vi opp. Hun...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Grethe
·
T
Avel Hur var det nu, om jag vill visa ett arabsto på 3 års, vad gäller då? Kan avkomman få gröna papper då eller? Vet att diskussionen var...
Svar
12
· Visningar
1 592
Senast: kicket
·
Avel Jag bedriver inte avel själv på något sätt. Men har nu en mindre lite betydande fråga via en diskussion med en vän som bedriver avel på...
Svar
8
· Visningar
1 483
Senast: malosan
·
E
Avel Letar efter ett trevligt hoppsto och en säljare har kontaktat mig då den har ett sto till salu. Vad jag rent av kunde läsa hennes stam...
Svar
10
· Visningar
1 300
Senast: Cyllene
·
M
Avel Vet att det finns en sida där man kan få ut hur mkt xx som finns i stoet, men hittar de inte nu! någon som vet?
Svar
2
· Visningar
701
Senast: pastejja
·
G
Avel Hur många av er har valt hingstar från listan vi satte ihop i våras över hingstar med bevisade framgångar som avelshingstar: Hingstar... 2
Svar
29
· Visningar
3 139
Senast: TeamWahlund
·
A
Avel Jag funderar på att betäcka mitt sto till våren 2008. Hon är ett mindre (160 cm) halvblodssto efter Gazpon-Kew Gardens xx. Nu skulle jag...
Svar
18
· Visningar
3 003
Senast: QuickStar
·
S
Avel Ja, nu är det snart tid för ett föl av Majim(kanske, yttest kanske), vet någon hur han är, lugn stressad? Skulle vara kul att veta lite.. 2
Svar
32
· Visningar
2 241
Senast: Sugerfree
·
Avel Hej När vänjer ni fölen vid grimskaft och hur gör ni? Jag vill lära honnom på rätt sätt så han ej blir skrämd! Jag är tacksam för alla...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Smuldaisy
·
T
Avel Hej! Ska idag iväg och kolla på en hingstunge som kanske ska inköpas som sällskap till vårt hingstföl. Säljaren verkar seriös, men... 2
Svar
21
· Visningar
4 714
Senast: globox
·
T
Avel Har ett halvblodsföl på två månader, en hingst. Än så länge har han bara släppt ner den ena testikeln. Veterinären har kännt att den...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: A-K.Eng
·
T
Avel hej. jag funderar på att ställa ut min shetlandsponny och har lite frågor som jag hoppas någon kan hjälpa mig med. först och främst...
Svar
1
· Visningar
733
Avel Fastnade förra året för Majim G, men kan nu inte hitta honom någonstans. Är det någon som vet? Har nogon fått avkomma efter honom? Hur...
Svar
17
· Visningar
2 998
Senast: Contender
·
J
Avel Har ett sto som jag inte vet vad för hingst jag ska välja nästa år. Hon kommer i från Holland och är efter Amulet som lämnat svårklass...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: Contender
·
H
Avel Om man köper en häst från utlandet så har den ju inte rätt färg på papprena för att få delta i kvalitetsbedömingen och kvala till...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Harmonica
·
L
Avel har hittat min drömmn häst:D men han är bara ett år,så jag undrar om han kan vara värd att satsa på... han är UE For Pleasure DE...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka