• Avel
  • Trådstartare Trådstartare gragge
  • Startdatum Startdatum
Sv: Topp hopp

*kl*

Vår Calidomärr gick till Irco Mena med förhoppning om levande fött nästa år.

(Måste bara berätta att vår åring e. Lancier inte går av för hackor. -Mums :love:)

Till övriga ston har det blivit lite blandat, men till flertalet återfinns hingstarna i listan antingen som farfar eller morfar till kommande föl...

Gira :banana:

Vi har inseminerat en med cardento, hon har dessutom en efter cardento iår också.

Jag ska precis åka och hämta mitt sto på seminstationen. Har tagit/använt Alligator Fontaine!
Stoet är e: Everest-Robin Z.

KL

mitt sto gick till Alligator Fontaine i år. konst dräktig på 30 dygn, så nu är det bara att vänta o hålla tummarna.. ;)

Blev inget Calido föl.. var ej dräktig, när hon kollades..:cry: så nu är hon omseminerad med Camaro M istället. Så nu blir det till att sitta och vänta och hoppas, att hon tar sig den här gången..

Hon är e. Waldstern ue Ostwind uue: Mangold Inte så intressant, men det ligger en del roligt längre bak, så som Goldfish, Absatz o Duden II mfl. Själv har hon startat 160 o har två mkt fina avkommer varav den ena efter just Lux! :D (det är henne som jag kan vara intresserad av att lägga Calido, el ev Quttro, på till nästa år om hon kan tänka sig att äntligen klämma fram ett sto!)

Jag har ett femårigt sto efter Roderik det är den bästa avkomma jag nånsin haft. Hon är helt fantastisk! Roderik är att rekommendera!!!:banana:

Och sen har jag en åring efter Etrusco ( han har inte gjort så mycket än men ack så fin han e) som e den vackraste LILLA ängeln. han e ytte pytteliten.. :rofl:

Liknande trådar

C
Avel Nu är det listdags igen :D Eftersom faktabladen från Asvh.se snart kommer att presenteras, så kommer vi att ha tillgång till ev. nya...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: clownen
·
Avel Nygodkända av ASVH Hingst Stbnr Född Härstamning Ägare Importör Rousseau 95328 1998 e.Ferro u.ZsuZsa - Roemer Harmony Sporthorses...
Svar
0
· Visningar
1 541
Senast: KickiH
·
Avel Hänger på Clownen och startar en tråd med de bästa dressyrhingstarna. Vilka av toppförvärvarna av gångartshästar har vi tillgängliga i...
Svar
1
· Visningar
1 189
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter