Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Hej! Jag har kollat runt men hittar inte så många utställningar inom vädtrs götaland. Så ni frågar jag er om hjälp :p spelar ingen...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: åke
·
Avel Han står ju inte med i hingstkatalogen, men kollar man på hästaks hemsida så finns han ju där till avel. Hur går det ihop? kopparberg...
Svar
10
· Visningar
1 706
Senast: SeagirlM
·
Avel Har funderat på att betäcka mitt sto, och i så fall så skulle det tidsmässigt passa ganska bra nu. Men då är det den stora frågan vilken...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 625
Senast: hofi
·
N
Avel Kanner inte direkt till denna hingst. Har han lamnat bra inom hoppningen? Vad hade ni sagt om ett sto efter Goldlowe-fullblod for hopp...
Svar
14
· Visningar
1 275
Senast: Syrran!
·
C
Avel Isåfall behöver du ha ett andrahandsalternativ till ditt sto då Jaggen nu matchas mot OS. Nedanstående taget från...
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: Nelle
·
Avel ...treårstest ? jag är intresserad av en resultatlista från bedömningen av halvblod i Värmland 2004. Jag har varit inne på deras...
Svar
1
· Visningar
576
N
Avel Jag är inte så insatt i detta med spatt. det är så att mitt sto har misstänkt spatt. vi ska in och kolla detta nästa vecka. jag har...
Svar
18
· Visningar
1 331
Senast: kladruby
·
C
Avel Helt hypotetisk fundering, men jag undrar om nån har koll? Säg att vi har en fullblodshingst, ej visad. Om han skulle betäcka, hur...
2
Svar
25
· Visningar
2 722
Senast: cissiny
·
H
Avel Hej alla hästmänniskor och avelsintresserade! Jag har ett varmblod fd.travare som är en suveerään hopphäst. Hon är 8 år nu i år och är...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: Ämelie
·
C
Avel Är det någon som vet hur en premiering av frieser går till?
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: Piraya
·
L
  • Låst
Avel Hej! Är medryttare till ett sto som ska ha föl om 2 veckor. Igår hände nått som började göra mig fundersam.:confused: Symtomen hon...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: ameo
·
J
  • Låst
Avel Hejsan. Till våren så ska jag ev. betäcka mitt ardenner sto igen. jag skulle vilja helst ha en liten (under 1.60) hingst till henne. är...
Svar
8
· Visningar
2 169
Senast: ameo
·
C
Avel Jag har en fråga angående blupen. Om man har ett sto som ex har 100 i blup och hon har flera avkommor som varit väldigt framgångsrika på...
Svar
7
· Visningar
992
Senast: KallaMigBecca
·
Avel Har de ändrat så hopptalanger kan hoppas uppsuttet? Gäller det bara om de går vidare eller även i den "vanliga" bedömningen? Jag hittar...
2
Svar
21
· Visningar
2 136
G
Avel Jag har lyst till å få en bedömming av vårt föl. Finnes det en liste över utstillinger ( slik som SKK har over hundutstillinger) noen...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Masse
·
Avel Vet ej vilken kategori jag skulle lägga denna i. Jag tänkte fråga vart man kan hitta avkommor. Mitt halvblods sto Symfoni...
Svar
1
· Visningar
621
Avel Har googlat på denna hingst men utan resultat....nån som har nåt tips på nån sida eller har info om denna hingst? Allt av intresse då...
Svar
7
· Visningar
2 168
Senast: Tetrissa
·
D
Avel Satt och funderade en dag på vad det skulle bli om man betäckte en varmblodigtravare med ett fullblod vad blir det då? En häst ja :D men...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: Görel
·
Avel Hur högt "smäller" en elitfölsutmärkelse egentligen? (Dvs är det något att "skryta" med ;)) Är det skillnad inom vilket förbund fölet...
2
Svar
22
· Visningar
2 499
Senast: borsalino
·
Avel Någon som vet vad den sidan heter där man kan lägga in sin hästs stam, hollänsk sida? Jag glömmer alltid vad adressen är.. :crazy:
Svar
6
· Visningar
822
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka