Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej! Ska betäcka mitt Royal Diamond sto, vilken hingst gillar ni bäst och varför? Någon som har någon exteriörbedömning på Quaterback...
Svar
3
· Visningar
1 627
Senast: kicket
·
P
Avel kan vi inte skriva in här vilka datum våra dräktiga ston ska föla (beräknat) till exempel Mars: April: *Anni 25:e...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
23 178
Senast: SeagirlM
·
Avel Tror ni det funkar? Erfarenheter? Brunstar de normalt sett när de är i träning? Brukar det vara svårt att få dem dräktiga?
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Welsh
·
  • Låst
Avel Ska jag börja vaka inatt? Mitt sto har fyllt sitt juver väldigt snabbt, är dock ej helt fyllt ännu. Hon är på dygn 309 :eek:, och hade...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: ameo
·
H
Avel Om man vill ha mer information om en häst som är 3 år i år och är en Mecklenburgare var kan man hitta det? De har väl också något som...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: hästig
·
  • Låst
Avel Har lite frågor om den stundande fölningen: Mitt sto är nu i ca 309 dygn(+- 2 dygn) och hennes juver har växt litegrann den senaste...
Svar
3
· Visningar
993
·
  • Låst
Avel Vill bara varna användare av denna websida eftersom det har drabbats av ett problem de senaste dagarna. Någon väldigt otrevlig person...
Svar
1
· Visningar
808
·
Avel Vad händer om ett registrerat shettissto tjuvbetäcks av en registrerad (men ej avelsgodkänd) minihingst? Får fölet reggas som shettis...
Svar
1
· Visningar
925
·
S
Avel Undrar lite vad som brukar gälla vid amma - föl situation? Nu är det så att fölet kom hit till vårt sto från ATG kliniken med en...
Svar
9
· Visningar
2 380
Senast: Madick
·
E
Avel mitt sto ska föla om ca 2 vekcor... så det kan ju eg komma när som helst. Idag verkar hon tycka det är jobbigt...lägger sig ner hela...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: ElinH
·
P
Avel ;)Heej. Hur länge kan man rida ett dräktigt sto???:laugh: Tacksam för svar.:):):bow:
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Patrick_
·
Avel Detta är tänkt som en generell diskussion och handlar inte om en enskild individ. Jag undrar vad ni tycker är rimligt pris för T-märkt...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 638
Senast: Cissi_K
·
Avel Vad har den hingsten lämnat och gjort på banorna och för svensk avel? Exporter? Diplom? Stamboksförda ston, godkända hingstar?
Svar
15
· Visningar
1 686
Senast: Bonapple
·
W
Avel Är det någon som vet, var för någonstans jag kan ta reda på de olika poäng mitt avelssto får, vart efter hennes avkommor visas och gör...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: MetalFairy
·
Avel Min lilla treveckors tjej äter sin mammas bajs och ganska mycket dessutom. Vad beror det på? Är det någonting hon saknar som hon behöver...
Svar
2
· Visningar
1 581
Senast: rabalder
·
Avel Kaela har idag gått 322 dygn och har under den senaste veckan fyllt i juvret ganska mkt, dock ej släppt ner spenarna. Hon hade...
Svar
12
· Visningar
6 543
Senast: xaheena
·
Avel 1. Hur många brunster behövdes för att få ditt sto dräktigt? I år eller förra året? 2. Brukar du ultraljuda henne? Ifall...
2
Svar
20
· Visningar
1 714
Senast: Mitrolle
·
G
Avel Lämnade mitt treåriga sto på seminstationen igår men efter undersökningen kom det fram att hon hade en mycket hård mödomshinna...
Svar
17
· Visningar
3 358
Y
Avel Hejsan Min mamma och pappa har fått för sig att föl, vid de första dagarna ska gå i en jätteliten hage. Vardera 4m på alla sidor...
Svar
17
· Visningar
2 596
Senast: Snefnugg
·
Avel Har köpt en häst vars mamma heter Helmy e:Hubertus u:Red Lady. Har sökt lite på google men får inte fram någon info. Finns det någon...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Capricorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka