Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har redan uppmärksammat ett par efterlysningar av föl eller ammor på Facebook, och snart börjar väl SMS:en komma också. De...
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: Spirit
·
S
Avel Jag har för mig att jag sett någon tråd för detta men ställer ändå frågan, Var kan jag hitta info om 3-årstest (eller liknande) för...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Sickan
·
Avel Någon som vet eller har erfarenhet av hur sperman/fertiliteten är på skick efter Tangen Scott? Hur många gånger insiminerades ditt sto...
Svar
1
· Visningar
1 461
Senast: norrsol
·
Avel Jag är inte ute efter att smutskasta någon med denna tråd, och kommer därför inte att nämna några namn på varken hingst eller ägare. Det... 2
Svar
32
· Visningar
4 993
Senast: JSH
·
Avel Någon som vte något om denna hingst? Lynne? Vad nedärver fölen?
Svar
16
· Visningar
3 332
Senast: Hoppryttarinnan
·
Avel Efter lite omkastningar i min planering funderar jag nu på att betäcka en av mina tävlingshästar redan i vår, men eftersom det inte var...
Svar
15
· Visningar
2 774
Senast: Ramona
·
J
Avel sökte och hittade bara en tråd om dom... någon som vill berätta om dom, passar dom som dressyr hästar mm ? 2
Svar
26
· Visningar
5 490
Senast: Sjalen
·
Avel Vart kommer han landa tror ni i höjd.. En 1 årig kastrerad arab valack. Nu ganska exakt 1 år gammal är han 140 cm fram och högre bak...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: CK
·
X
Avel Hej! Vad brukar ni ge era ston efter att dem fölat? Dubblar ni kraftfodergivan och ger dem mycket Hö/ensilage? Fortsätter med...
Svar
13
· Visningar
2 042
Senast: ekedal
·
E
Avel är det någon här som har en avkomma efter Wind Dancer tysk Han hingst. Eller känner till honom ?
Svar
7
· Visningar
2 214
Senast: sassiball
·
Avel Då har jag bestämt mig för att betäcka mitt sto i år och skulle gärna få hjälp med val av hingst. Hon är e Daveni´r-Martini-Ceylon...
Svar
0
· Visningar
1 204
Senast: Jealle
·
Avel Jag som aldrig vinner ngt van självklart igår på en hingstvisning=) Van en betäckning med valfri hingst. jag har ett sto -91 som...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Gronk
·
  • Låst
Avel När fölet har födds, och man skall rapportera om levande föl till hingstägaren, hur gör man detta??
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: Görel
·
N
Avel Hejsan Jag undrar om någon kan hjälpa med hingstval till mitt ridponnysto. jag söker en godkänd ridponnyhingst, fux, gärna bläs...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: cirkus
·
Avel nu skriver jag detta åt en som står i stallet med mig. vi misstänker att hennes lilla sto e dräktig. mest troligast hänt först veckan i...
Svar
5
· Visningar
1 653
Senast: CK
·
Avel Hej! Är supernyfiken på hur Linghs avkommor ser ut:) Så, har ni några fina bilder på era Linghavkommor där ute?:D Mvh/Dressyrglasyr
Svar
0
· Visningar
704
H
Avel Hej! Jag har just köpt en jättetrevlig 5-årig valack av halvblodstyp, 158 cm, fux med stjärn. Han är importerad från Tyskland...
Svar
12
· Visningar
2 507
Senast: KickiH
·
Avel Fürstenball Vad tycker ni om denna hingst? Vore väldigt kul att höra vad ni har att säga. Mvh Jessica
Svar
12
· Visningar
2 882
Senast: Stall_IT
·
T
Avel En bekant ska låta betäcka sitt sto i år och hon är född 2009. Vad tycker ni om det?? Själv tycker jag att det är som om ett... 2
Svar
22
· Visningar
3 401
Senast: wrangler
·
Z
Avel Vad vet ni om den hingsten? Jag vet att han är en Hannoveranare, fux. Är han något att ha? Kan han användas till SWB? 2
Svar
37
· Visningar
5 147
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka