Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Kom att tänka på en sak ang brunst. Mitt welshM sto har inte brunstat alls iår. Förra året tokbrunsta hon mkt och man märker tydligt på...
Svar
8
· Visningar
1 337
Senast: Mary91
·
Avel Antar att ni får liknande trådar postade här på avel stup i ett men bara för att det är så kul så får ni en till! Jag ska inte...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Guldaskig
·
Avel Hur mycket brukar ni få betala till sem. stationen när ni lämnat iväg stoet på bet.? Varierar klart lite beroende på vilka...
Svar
17
· Visningar
2 049
Senast: Grandezza
·
Avel Utan att få en massa skit så vill jag gärna ha er hjälp. Har en mycke snygg hingst som jag skulle vilja använda på mina ston innan han...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: Graceful
·
Avel Har funderat lite på hur man ska bete sig angående lastning .. mitt sto har under dessa 5 år jag haft henne, alltid varit supertöntig...
Svar
12
· Visningar
2 387
Senast: Görel
·
Avel Betyder det embryotransfer? Exempel: http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/378485
Svar
1
· Visningar
792
Senast: KickiH
·
Avel ... att inseminera? Har letat svar men hittar inget. Förra gången vi åkte in till semin då misstänkte jag redan att det var för sent...
Svar
12
· Visningar
2 482
Senast: Tussemaja
·
S
Avel Jag lånade ett jättefint Welsh sto för att ta ett föl på henne. Fick hem henne i vintras men hon har inte visat brunst någon gång. Nu...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: ancan
·
Avel Tänkte höra om det finns någon som har mer erfarenhet av skendräktighet än jag. Har ett sto här hemma som verkar blivit skendräktig...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: glance
·
Avel Hej! Vårt nya föl (1 dag gammal) hade väääldigt mkt tarmbeck och har fått microlax ett par ggr för att få hjälp att få ut det då hon...
Svar
13
· Visningar
2 520
Senast: Mary91
·
Avel Vilken hingst skulle ni välja till ett sto efter Cagliostro? Hon har mycket bra hoppteknik och vilja men ingen vidare galopp,jag skulle...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: skjona
·
Avel Hur många föl har fötts och vuxit upp hos dig? Frågan kom upp som ett litet "tjafs" i en tråd (tjafset raderat). Och bortsett från...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 046
Senast: Nafayette
·
Avel Är det nån som äger/ägt en här? (Äger du en kwpn med mkt vita täcken, höga benlyft och ganska lång i kroppen är det mkt möjligt at...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 833
Senast: Atasja
·
V
Avel Jag är ganska ny i hästvärlden. Ponnymamma utan eget intresse. Men jag måste få fråga en tjej som har ett sto påstod att hon gått i...
Svar
5
· Visningar
2 186
Senast: gylle
·
Avel Vet inte ens om jag har stavat rätt på namnet, men hursomhelst undrar jag om det är någon som vet något om den hingsten? Han ska...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: cirkus
·
Avel När ska man börja fundera på att spruta igång stoet? Jag körde henne till hingst förra måndagen då hon visade svaga brunsttecken...
Svar
0
· Visningar
810
Senast: Shaggy
·
Avel Hejsan! Jag är nyfiken på hingsten Balou du Rouet Det skulle vara intressant om ni berättade och visade bilder på era avkommor av...
Svar
0
· Visningar
849
Senast: fimpen
·
  • Låst
Avel Vilka har valt cosmeo i år, vilka har dräktiga ston? :)
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: Görel
·
Avel När i dräktigheten är det som stona är extra stresskänsliga?
Svar
6
· Visningar
903
Senast: Yttik
·
J
Avel Hur vet jag om mitt sto är caslickopererad?? När jag kollar henne har hon ganska litet hål så att säga så fundera på om hon är sydd (är...
Svar
18
· Visningar
2 311
Senast: Bukefalist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka