Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag är mycket nyfiken på denna ras. Ska säkert köpa en till/ny häst inom ca 5år & då är en Alter-Real en ras som står högt upp på listan...
Svar
6
· Visningar
1 434
Senast: _Viva_
·
Avel Crezent, Krezus & Ramses ox Någon som vet något om dessa arabhingstar? allt av intresse.
Svar
3
· Visningar
1 451
Senast: Cesam
·
C
Avel Jag vet att jag har uppgifterna nån stans... Men det är ju typiskt, kan inte hitta dom just nu när jag behöver dom... Stonefire är ju...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: cissiny
·
J
Avel Halloj, Jag har lyckats hitta ett väldigt trevligt sto i holland som jag funderar på att köpa. Jag får henne dräktig och funderar nu...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Görel
·
Avel Typiska \"dressyrhingstar\" - \"hopphingstar\" Vet att denna fråga är "luddig", men försöker ändå. Jag undrar vilka hingstar, som är...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: alice
·
C
Avel Har tänkt mycket på de som ska ha tidiga föl. Hur sjutton planerar man med täckning (om det är täckade ston, d.v.s.)? Eller det...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: gonkan
·
F
Avel Är det nån som vet nåt om honom? Avkommor, var står han, meriter?
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: Domaren
·
M
Avel Jag pratade med en tjej idag som ska sälja sin shettis. otroligt fin liten dam men pappan är ej godkännd. :mad: hur registreras denna...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: lila
·
M
Avel Finns det någon form av lista på alla stuterier runt om i vårt avlånga land. Jag letar efter ett telenummer till ett stuteri men kan...
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: Moppe
·
Avel jag funderar på att betäcka mitt sto med briar men nu undrar jag bara om det går ihop... hon är efter Urbino-Herkules alltså har hon ju...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: Hästbiten
·
Avel jag ska ev låna ett sto som jag ska avla på. Hon är efter Electro-Urbino, 163 cm hög, proportionelig, har korrekta ben. Ägaren har visat...
2
Svar
30
· Visningar
2 977
Senast: felixxx
·
M
Avel hur är det med att betäcka sitt sto med en icke godkännd hingst? om det är ens egen hingst så är det väl okej. men det är väl inte...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
8 931
Senast: fio
·
D
Avel Har funderat på Majim G till ett av mina ston. Vill gärna höra åsikter om honom, både ris och ros. Stoet i fråga är av lite grövre...
Svar
11
· Visningar
3 102
Senast: Pooh
·
A
Avel Någon som känner några sådana? Har bilder? Vet någon om de brukar vara duktiga på hoppning, dressyr? :bump:
Svar
14
· Visningar
2 398
Senast: tralopp
·
M
Avel att hitta om fullblod ja letar efter bilde och info om son of a gun men hittar inga bra sidor med fullblodshärestamningar.. hur hittar...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: miss_willow
·
K
Avel Dum fråga kanske, men jag kom att tänka på att nyförlösta mammor brukar få en koll så att allt står rätt till - ska man göra så med...
Svar
7
· Visningar
1 139
Senast: Kola
·
L
Avel reggad som fux, men han har dessa mörka fläckar på ben och mage och även ål. Har ett halvblått (bara en del) öga också, om det har med...
2
Svar
22
· Visningar
2 778
Senast: lila
·
A
Avel Det blir nog Szkopul till min pålla! :love: Vad tycker ni?
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: Hannely
·
Avel Idag var småtjejerna i stallet ute och red en sväng och hade med sig det högdräktiga stoet. Hon var pigg som vanligt och de tog sig en...
Svar
3
· Visningar
1 281
Senast: millec
·
Avel :confused: är det någon speciell ras som ha extra lätt för att få lång man? kollar med avund på alla frieser som alla verkar ha man ner...
Svar
14
· Visningar
1 407
Senast: Matiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10