Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Funderar lite på den hät hingsten. Vet du något? :confused:
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Crazyy
·
K
Avel Hejsan! Jag håller på att leta mig tokig efter info om Democritos. Har en bild på honom men ingenting mer. -Skulle bli väldigt glad om...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Görel
·
B
Avel Är det någon som har en häst e: Amulet eller Lucky Boy xx. Eller är det någon som har lite info. om dessa Hollänska hingstar?
Svar
9
· Visningar
2 332
Senast: crazy
·
M
Avel Har ett sto e. French Groom- Some Hand. Vill gärna ha semin om det är möjligt och med en fullblodshingst. Hade tänkt mig få en ny...
Svar
13
· Visningar
1 049
Senast: Madelene
·
Avel jag undrar om det är försent att betecka mitt 13 åriga halvblod.... :confused:
Svar
9
· Visningar
998
Senast: Mia_R
·
Avel Vet inte om det hamnat rätt nu. Har ni läst reportaget om Hans-Yngve Göransson, Briar´s ägare? Vad tycker ni, om hans syn på...
Svar
13
· Visningar
1 405
Senast: Görel
·
Y
Avel Har ni ngn erfarenhet av det? Hur gör man för att komma igång? Om hästen inte är registrerad (hos STC) tex. Vilka grenar tycker ni är... 2
Svar
31
· Visningar
2 452
Senast: lilleman
·
Avel Språng & sh Vad menas med språng avgift tex 2000kr? Är det den tiden stoet är hos hingsten(en brunst) sen tillkommer uppstalning? Och...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Jarrah
·
Avel kan någon tala om ALLA kostnader för pass till en gammal trotjänare ???? Alltså inte att passet bara kostar 400:- utan vad det...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: panzy
·
E
Avel Jag har en mini skimmel. Han är mörk grå i färgen nu. Men om man lyfter pälsen så är han vit. Kommer han bli hel vit när han blir äldre...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Nifty
·
J
Avel har en shettis på 6 år som jag skulle vilja ställa ut (på utställning)men kan jag det, hon ska ha föl i maj men kan jag ändå ställa ut...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Nifty
·
I
Avel nån som känner till honom? han på bilden! :love: *titta upp* 2
Svar
23
· Visningar
1 765
Senast: shady
·
R
Avel Var inne och kollade hästförteckningen till årets bruksprov, alltid lika roligt att kolla eventuellt nya hingstars stammar. Kul att se... 2
Svar
28
· Visningar
3 173
Senast: roslagen
·
L
Avel Någon som känner till hingsten Trajan? Tacksam för svar
Svar
6
· Visningar
966
Senast: cissiny
·
F
Avel Grannen ska låna/på foder ett sto o betäcka med sin hingst... Men är det egentligen lagligt?
Svar
10
· Visningar
886
Senast: Francess
·
Avel Stamböckers \"tillåtande\" av olika typer inom rasen Hur många olika typer av rasen tillåter de olika stamböckerna, när hästen håller...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: psychogrrl
·
P
Avel Så stog d i en bok iaf..Men blir d bra tävlings hästar? :cool:
Svar
10
· Visningar
1 755
Senast: Little_Chance
·
S
Avel I en av trådarna har många skrivit vilken ras de kommer/vill skaffa näst. Min fråga är: Skulle Du kunna tänka dig att satsa på en... 2
Svar
31
· Visningar
3 796
Senast: Cesam
·
Avel ...jag har aldrig använt mig av halm. Men ska ju ha det nu då min häst ska föla. Frågan är: Spelar det någon roll vilken halm man har...
Svar
15
· Visningar
1 270
Senast: CosmicQueen
·
F
Avel Vet inte om jag är på rätt forum, men ett sto som fått flera föl, kan man ställa ut henne? Och i så fall, vad kan man "uppnå"? (Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 275
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka