Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Jag har en unghingst som är efter Feliciano-Elektro. Om du har, eller känner någon som har någon avkomma efter dessa hingstar, kan ni...
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: lilla_busan
·
M
Avel hej! har nu äntligen hittat en bra islandshäst som jag ska köpa :rofl: men hittar inget om hans pappa undrar om någon vet något om...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: Sesselja
·
Avel När tycker ni att man kan börja gå ut och gå med sitt sto, för motionens skull, efter fölningen? Och när tycker ni att man kan börja...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: Skuggfaxe12
·
S
Avel med exteriört utlåtande enligt följande: Maskulin och välproportiornerlig hingst. Något bred välvd hals. Något omarkerad och låg manke...
Svar
16
· Visningar
5 571
Senast: Skrutt
·
M
Avel Jag har sett annonser där de vill köpa upp travare för vidare export till England/Irland. Tydligen har det där blivit på modet att korsa...
Svar
16
· Visningar
1 580
Senast: Lima1
·
Avel Det kom en hästägare till oss förra helgen med en teori angående seminering och "tilldelning" Den frågan/teorin skickar jag över hit...
2
Svar
20
· Visningar
1 976
Senast: Fredag
·
A
Avel Hurra vad jag är glad :bump: Fick precis reda på att Emir har fått klartecken, men att det fanns en liten,liten risk att den blev...
2
Svar
24
· Visningar
1 886
Senast: gonkan
·
F
Avel Hur märks förvärkar? Hur vet man att det är förvärkar och inte "the real deal"? När brukar förvärkar uppträda? Hur långt innan fölningen...
Svar
8
· Visningar
3 546
Senast: skjona
·
Avel Kolla in den här tyska sidan med videos på massa av dom tyska hingstarna. :love: Jättefina...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: crazy
·
Avel Någon som äger/har sett avkommor från Rubinrot??? Har betäckt mitt sto med honom och väntar nu på ett föl som kommer om några veckor...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: Mitrolle
·
Avel Ni som skall betäcka era ston nästa år, har ni börjat fundera på vilken hingst ni skall välja? Motivera gärna varför ni funderar på...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 704
Senast: Crazyy
·
A
Avel Jag har ett korsnings sto som jag ska betäcka, men jag vill gärna ha en korsnings hingst till henne. Men jag vet inte var jag ska få tag...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 892
Senast: Selja
·
Avel Hej igen! Idag hade mitt högdräktiga sto en stor bula under magen, börjar vid naveln och sträcker sig framåt. Vad kan det vara? Fölet...
Svar
9
· Visningar
2 539
Avel nån som vet nåt om Dude's Corner? :) gärna bild/er. :bow:
Svar
2
· Visningar
803
Senast: monke
·
Avel jag har köpt en vallack efter vancouver.. vad vet ni om honom?? Har sökt överallt (tycker jag då..) berätta allt ni vet!!
Svar
3
· Visningar
877
Senast: piggis_83
·
B
Avel Någon som har några bilder? Stam? Övrig info? Tack :)
Svar
2
· Visningar
926
Senast: breccia
·
Avel Vad ger dom för avkommor? Jag Är en ren älskare av både Briar och Sack! Jag skulle vilja veta lite om ni har haft några erfarenheter av...
2
Svar
37
· Visningar
3 108
Senast: breccia
·
I
Avel Jag söker efter en svensk hingst som är /var godkänd på Zangersheide. Allt jag vet är att han heter Marquise och är efter...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Indigo
·
S
Avel Skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter av Zephyr och hans avkommor. Skall ev. betäcka i vår.
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Görel
·
Avel Nu går jag här i betäckningstankar. Och jag behöver hjälp. Har ett moldott sto och henne skulle jag vilja betäcka med Bikar eftersom jag...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka